Gezondheid alle pijlers

Iets uit mijn vagina

19-10-2010 23:29 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand mij een beetje hiermee kan helpen,



Ik ben al jaren aan dezelfde pil, al een week+ niet meer ongesteld, en heb eergisteren (zonder condoom) sex gehad.



Vandaag ben ik gaan douchen, en hoe onsmakelijk het ook mag zijn, kwam er een soort weefsel uit.. redelijk groot.. en het leek net een doekje



het was gewoon wit, er zat geen bloed aan, of verder iets raars.



Nou kan ik geen miskraam gehad hebben 2 dagen na sex, en het kan ook geen menstruatie zijn.



Ik werd toch een beetje bezorgd, maar om hiervoor nou naar de huisarts te gaan.. vind ik ook een beetje overdreven.



kan iemand mij een beetje helpen? op internet is er vrijwel niets over te vinden. ik heb geen pijn gehad of wat dan ook..
quote:Djoels schreef op 19 oktober 2010 @ 23:53:

[...]





Oh mennn ik lig hardop te lachen hier... sorry TO bedoel het echt niet lullig maar kom niet meer bij!





Ik ook niet. En man is nu aan het mee gokken wat het zou kunnen zijn.



Hij denkt een verdwaalde witte muis.
Alle reacties Link kopieren
Vooral dat kauwgompje... Ik krijg helemaal beeld!

Vliesbehang?
Alle reacties Link kopieren
Zou het niet wat baarmoederhalsslijm zijn? Dat gewoon wat dikker was dan je gewend bent voor je ovulatie? Dat is ook helder en stevig..



Vond dit online:



Naarmate de eisprong dichterbij komt, wordt de baarmoedermond zachter en de opening wijder. Intussen wordt het slijm vloeibaar, elastisch, minder zuur en helder, kortom: zaadvriendelijk. Het helpt de zaadcellen om naar boven te ‘klimmen’, de baarmoederhals en verder de baarmoeder in. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Je kunt er draden van trekken.



De ene vrouw merkt dit heel duidelijk, de andere nauwelijks. Maar als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn. Er blijft dan wat glibberig slijm aan het wc-papiertje zitten. Daaraan herken je de vruchtbare dagen. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong.
Alle reacties Link kopieren
quote:dieene schreef op 19 oktober 2010 @ 23:50:

[...]





Ja ik was grondig binnen en buiten Ik weet niet hoever jij komt met een washandje, maar ik kom niet helemaal tot aan mijn baarmoedermond.... Doe ik nou iets verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
[2 maanden geen seks vind ik een hele prestatie trouwens.

Maar antwoord lijkt mij ook in zoiets als tampongaas te zitten.[/quote]





Waarom is 2 maanden geen sex nou weer een hele prestatie?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja hoorde vandaag dat tijdens een operatie in Engeland een rubber handschoentje is achtergebleven in de keel van een patient. Deze man is zijn stem half kwijt en het handschoentje kan niet meer verwijderd worden..... kijk dan kan je beter iets in je vagina hebben zitten, want hoe dan ook, dan is er altijd een weg naar buiten zeg maar...
DTEEZ!
Vervolgens stelt man de vraag; 'ben je hier de hele avond druk mee? Met witte weefseltjes die bij anderen uit de vagina vallen?



Ik vind het leuk EN interactief, een beetje 'wat ruist er in het struikgewas'
3 bij 3 ?

Wit punt mutsje van kabouter Plop?
Alle reacties Link kopieren
quote:Guinnevere schreef op 19 oktober 2010 @ 23:58:

[...]





Ik weet niet hoever jij komt met een washandje, maar ik kom niet helemaal tot aan mijn baarmoedermond.... Doe ik nou iets verkeerd?ga naar de kruidvat en daar zie je heel veel buisjes en douches staan :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Guinnevere schreef op 19 oktober 2010 @ 23:58:

[...]





Ik weet niet hoever jij komt met een washandje, maar ik kom niet helemaal tot aan mijn baarmoedermond.... Doe ik nou iets verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Punkje.... doe eens normaal zeg..... ik heb gelijk zin om draden te trekken tussen mijn wijsvingers!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
quote:punkje schreef op 19 oktober 2010 @ 23:58:

Zou het niet wat baarmoederhalsslijm zijn? Dat gewoon wat dikker was dan je gewend bent voor je ovulatie? Dat is ook helder en stevig..



Vond dit online:



Naarmate de eisprong dichterbij komt, wordt de baarmoedermond zachter en de opening wijder. Intussen wordt het slijm vloeibaar, elastisch, minder zuur en helder, kortom: zaadvriendelijk. Het helpt de zaadcellen om naar boven te ‘klimmen’, de baarmoederhals en verder de baarmoeder in. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Je kunt er draden van trekken.



De ene vrouw merkt dit heel duidelijk, de andere nauwelijks. Maar als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn. Er blijft dan wat glibberig slijm aan het wc-papiertje zitten. Daaraan herken je de vruchtbare dagen. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong.



rauw eiwit is toch hardstikke doorzichtig?



dit was niet doorzichtig in ieder geval. heel lichtelijk
Alle reacties Link kopieren
maar voelde het hard, zacht, slijmerig, plakkerig, als een oud doekje, als een vers doekje?
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Het helpt de zaadzellen om naar boven te klimmen…...... Krijg hier een raar beeld bij!

Hihi
Alle reacties Link kopieren
Het helpt de zaadzellen om naar boven te klimmen…...... Krijg hier een raar beeld bij!

Hihi
Alle reacties Link kopieren
Engelenhaar!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Djoels schreef op 20 oktober 2010 @ 00:04:

maar voelde het hard, zacht, slijmerig, plakkerig, als een oud doekje, als een vers doekje?



niet slijmerig, niet plakkerig



een beetje het idee van een deel van een make up doekje.. zo'n soort stofje leek het wel.. maar dan dus als weefsel
Alle reacties Link kopieren
Hmm volgens mij kan de doorzichtigheid varieren hoor. Maar beschrijf nog eens precies de kleur en structuur dan?



@ Djoels; dat kan met lijm ook uitstekend ;)
Alle reacties Link kopieren
Mini tork rol gebruikt ipv tampon de laatste keer?

Zit 120 meter op, moet je wel even door blijven trekken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
ja b.v. zo'n kant en klaar nivea reinigingsdoekje en als het dan iets uitgedroogd is, voelt het zo.. en dan als een soort weefsel..



God.

Als we weten wat het is, ga ik het namaken als Sinterklaas surprise, niemand die het herkent!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 20 oktober 2010 @ 00:04:

Engelenhaar!Hallooooo ik heb het geraden hoor. Topic kan dicht.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
gebroken wit, gedeeltelijk doorzichtig
Alle reacties Link kopieren
Ah Djoels stelde dezelfde vraag, maar het is mij eerlijk gezegd nog niet helemaal duidelijk. Make-up doekje, wit dus? Niet doorzichtig? Heb je het gevoeld dat je weet dat het niet plakkerig was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven