Gezondheid alle pijlers

Iets uit mijn vagina

19-10-2010 23:29 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand mij een beetje hiermee kan helpen,



Ik ben al jaren aan dezelfde pil, al een week+ niet meer ongesteld, en heb eergisteren (zonder condoom) sex gehad.



Vandaag ben ik gaan douchen, en hoe onsmakelijk het ook mag zijn, kwam er een soort weefsel uit.. redelijk groot.. en het leek net een doekje



het was gewoon wit, er zat geen bloed aan, of verder iets raars.



Nou kan ik geen miskraam gehad hebben 2 dagen na sex, en het kan ook geen menstruatie zijn.



Ik werd toch een beetje bezorgd, maar om hiervoor nou naar de huisarts te gaan.. vind ik ook een beetje overdreven.



kan iemand mij een beetje helpen? op internet is er vrijwel niets over te vinden. ik heb geen pijn gehad of wat dan ook..
In het laatste soortgelijke topic over dit onderwerp bleek het te gaan om een vleesboom en had de arts wel graag willen controleren.
quote:Very Cherry schreef op 19 oktober 2010 @ 23:50:

[...]



Kind, neem het nou maar van oma aan. Jij hebt nog nooit gehoord van vrouwen die zwanger worden tijdens de pil? Even een lesje pilkunde;

Antibiotica is slechts 1 reden waardoor t grandioos fout kan gaan, om nog maar te zwijgen over kotsen, diarree, te laat innemen, vergeten, dat soort werk.





Nou kind ben ik zeker niet. En gebruik de PIL al jaren. Ik heb het nog's met mijn moeder en tante overlegd voordat ik het hier geplaatst had.

Te laat innemen? = eigen stomme schuld, pil heeft hier nieks mee te maken.

DIarree = wtf? je poept je pil toch niet uit.

kotsen = JA OHKEY hoe vaak komt dit voor. Kan wel's gebeuren maar TO had niet gekotst DUS.

Come with more examples seriously.
quote:DIarree = wtf? je poept je pil toch niet uit.Lees de bijsluiter eens?
Misschien lees je hier iets herkenbaars.

nog een vreemd iets uit een viva vagina
quote:Awnye schreef op 20 oktober 2010 @ 13:58:

[...]



Lees de bijsluiter eens?heb ik al gedaan jaren terug toen ik er net mee begon.
Alle reacties Link kopieren
whahahahahahahahahaha !



Ik heb nog nooit een topic zo ver uitgelezen... lig hier helemaal dubbel om jullie geweldige antwoorden :-)



Ook respect voor TO .. je reageert er gelukkig goed op hihi.

Maar tis idd wel een beetje gek, een doekje wat er van onderen uitkomt :-)



Succes !
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat je kan gaan sollicteren bij Hans Klok als nieuwe assistente, maar ben je er al achter wat het is...



mij lijkt ook stuk tissue of tamponvliesje of whatever



leef je trouwens nog, anders moeten we in ACTIE komen!
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 20 oktober 2010 @ 00:14:

[...]





Ja, maar wat voor doekje?

Het theedoekje, het handdoekje, het vaatdoekje? We weten nog steeds niks.Doekje voor het bloeden dan toch zeker?
Alle reacties Link kopieren
Oh men, dit topic is hilarisch. Sorry TO, maar ik heb vanaf de eerste pagina al dit voor mijn ogen, een soort vaginale dispenser









Even serieus: gebruik jij OB-tampons? Ik ben er na 25 jaar vanaf gestapt omdat de vernieuwde versie zo'n vlies om de tampon heeft en die kleeft bij mij aan de vaginawand, soms trok ik het vlies kapot bij het verwijderen. Misschien is het wel het vliesje van de tampon.


http://www.nvsh.nl/voorlichting/index.htm



Ik zou ook denken dat het iets van een tampon zou kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:chicory schreef op 20 oktober 2010 @ 14:05:

[...]





heb ik al gedaan jaren terug toen ik er net mee begon.

Dan heb je jaren geleden ergens overheen gelezen,.....



ik ben eigenlijk verbaast dat er mensen zijn die dit serieus niet weten dat diarree, kotsen, antibiotica en de pil niet samen gaan.....
quote:liselore schreef op 20 oktober 2010 @ 14:55:

[...]



Dan heb je jaren geleden ergens overheen gelezen,.....



ik ben eigenlijk verbaast dat er mensen zijn die dit serieus niet weten dat diaree, kotsen, antibiotica en de pil niet samen gaan.....



waar zie je dat dan? ik had het alleen over diaree.

Voor de rest had ik juist in een andere topic aan iemand geadviseerd om een condoom te gebruiken tijdens haar antibiotica kuur en de week daarna (hier heb ik zelf ervaring mee en het is ook wat ze van haar HA gehoord had).

TO heeft ook niet gekotst dus daarover had ik het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:chicory schreef op 20 oktober 2010 @ 15:04:

[...]





waar zie je dat dan? ik had het alleen over diaree.

Voor de rest had ik juist in een andere topic aan iemand geadviseerd om een condoom te gebruiken tijdens haar antibiotica kuur en de week daarna (hier heb ik zelf ervaring mee en het is ook wat ze van haar HA gehoord had).

TO heeft ook niet gekotst dus daarover had ik het niet.Ja en dat verbaast mij dus...... omdat die in het rijtje thuis hoort antibiotica en kotsen..... lees je bijsluiter nog maar eens na
quote:liselore schreef op 20 oktober 2010 @ 15:45:

[...]



Ja en dat verbaast mij dus...... omdat die in het rijtje thuis hoort antibiotica en kotsen..... lees je bijsluiter nog maar eens na



Wat raar dan dat ik dat dus niet van de HA heb gehoord toen ik buikgriep had en dus diarree?

En nee ik vind het niet netjes dat je mij in een groep zet van mensen die dus niet weten dat de pil niet veilig is als je gekotst hebt of aan antibiotica zit.

Want daar hoor ik niet bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:chicory schreef op 20 oktober 2010 @ 14:05:

[...]heb ik al gedaan jaren terug toen ik er net mee begon.



Om je de moeite te besparen: bij heftige diarree loopt alles wat je inslikt er meteen weer uit aan de achterkant. Je spijsvertering heeft dus niet de tijd om die pil goed te verteren en de werkzame stoffen op te nemen.



Edit: en dat je dat niet weet is helemaal niet erg, maar ook geen reden om zo smalend te doen en slaapsmileys te plaatsen tegenover mensen die dat wél weten.
quote:Snormel schreef op 20 oktober 2010 @ 16:27:

[...]





Om je de moeite te besparen: bij heftige diarree loopt alles wat je inslikt er meteen weer uit aan de achterkant. Je spijsvertering heeft dus niet de tijd om die pil goed te verteren en de werkzame stoffen op te nemen.



Edit: en dat je dat niet weet is helemaal niet erg, maar ook geen reden om zo smalend te doen en slaapsmileys te plaatsen tegenover mensen die dat wél weten.





Ik doe niet smalend, iemand die mij een kind noemt en zichzelf oma vind ik smalend.

Bedankt voor de informatie maar ik denk dat ik wel volwassen genoeg ben om zelf te beslissen wat voor smiles ik zet.

Ik vond het slaapsmiley toepasselijk omdat ik mensen die mij kleineren niet serieus neem.
Alle reacties Link kopieren
Zucht. Veel plezier, met je volwassen smileybeslisvaardigheid dan.
quote:Snormel schreef op 20 oktober 2010 @ 16:37:

Zucht. Veel plezier, met je volwassen smileybeslisvaardigheid dan.gosh doe's zelf volwassen aub zeg
Alle reacties Link kopieren
Maar wat was t nou???
Alle reacties Link kopieren
quote:chicory schreef op 20 oktober 2010 @ 13:54:

[...]





Nou kind ben ik zeker niet. En gebruik de PIL al jaren. Ik heb het nog's met mijn moeder en tante overlegd voordat ik het hier geplaatst had.

Te laat innemen? = eigen stomme schuld, pil heeft hier nieks mee te maken.



Pil heeft er in die zin mee te maken dat hij niet werkt!

Zelfs op verschillende tijdstippen innemen vermindert de werkzaamheid. (en ook al is dat 'je eigen schuld', hij werkt dan toch echt niet en je kan dus echt wel zwanger raken!)



En ook ik ben, na het uitlezen van dit topic, reuze nieuwsgierig wat het nou was!
Alle reacties Link kopieren
quote:chicory schreef op 20 oktober 2010 @ 13:54:

[...]

Nou kind ben ik zeker niet. En gebruik de PIL al jaren. Ik heb het nog's met mijn moeder en tante overlegd voordat ik het hier geplaatst had.

Te laat innemen? = eigen stomme schuld, pil heeft hier nieks mee te maken.

DIarree = wtf? je poept je pil toch niet uit.

kotsen = JA OHKEY hoe vaak komt dit voor. Kan wel's gebeuren maar TO had niet gekotst DUS.

Come with more examples seriously.

Nou, als je 't heel erg vindt, vind het wel genoeg zo qua voorbeelden. Punt was, dat jij niet wist dat vrouwen die "aan de pil zijn" zwanger kunnen worden. Heb ook nergens gezegd dat het aan die pil hoeft te liggen.

M.bt. diarree, even copy/paste van Internet;



Indien je binnen de drie uur na het slikken van de pil moet braken, is de anticonceptiepil nog niet door je lichaam opgenomen. Neem dan een extra pil uit een andere strip (deze kan dan verder dienen als reservestrip). Na drie uur is de pil in het bloed opgenomen.

Als je één keer last hebt van diarree, doe je net hetzelfde als bij het braken. Heb je langer diarree, dan is eigenlijk de hele pilcyclus verstoord en moet je tijdens het innemen van de rest van de strip een ander voorbehoedsmiddel gebruiken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:chicory schreef op 20 oktober 2010 @ 16:36:

[...]

Ik vond het slaapsmiley toepasselijk omdat ik mensen die mij kleineren niet serieus neem.

Is helemaal prima.

Vraag je alvast kinderbijslag aan dan?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 20 oktober 2010 @ 17:10:

[...]



Is helemaal prima.

Vraag je alvast kinderbijslag aan dan?en waar slaat dat nou op? ik drink de pil ook s"middags maar dat kan even verschillen. En hij werkt prima!
quote:Very Cherry schreef op 20 oktober 2010 @ 17:04:

[...]



Nou, als je 't heel erg vindt, vind het wel genoeg zo qua voorbeelden. Punt was, dat jij niet wist dat vrouwen die "aan de pil zijn" zwanger kunnen worden. Heb ook nergens gezegd dat het aan die pil hoeft te liggen.

M.bt. diarree, even copy/paste van Internet;



Indien je binnen de drie uur na het slikken van de pil moet braken, is de anticonceptiepil nog niet door je lichaam opgenomen. Neem dan een extra pil uit een andere strip (deze kan dan verder dienen als reservestrip). Na drie uur is de pil in het bloed opgenomen.

Als je één keer last hebt van diarree, doe je net hetzelfde als bij het braken. Heb je langer diarree, dan is eigenlijk de hele pilcyclus verstoord en moet je tijdens het innemen van de rest van de strip een ander voorbehoedsmiddel gebruiken. het einige wat ik niet wist is als je diaree hebt en de pil slikt dat je dan toch zwanger kan worden. De rest wist ik al. Dus misschien beter lezen volgende keer?
Alle reacties Link kopieren
Waar dat op slaat? Op je onwetendheid m.b.t. diarree en de pil. Het was een grapje.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven