Ik ben een verrader.
dinsdag 14 december 2010 om 15:57
Dag Dames,
Ik voel mij hartstikke klote.
Naar aanleiding van een ander topic, biecht ik het volgende op.
Ik heb een collega aangegeven bij de kinderbescherming.
de situatie in het kort.
Ik werk in de horeca, met diensten van 10-19 of 19-0100.
Een collega van mij, wilde 's middags even weg, of ik haar werk kon overnemen.
Ze was met een kwartiertje terug.
Later vertelde ze mij, dat ze haar zoontje van school had gehaald.
Op mijn vraag, " waar is hij nu", zei ze "thuis".
Ik vroeg, wie past op hem?
Ze zei, niemand.
Het mannetje is net 4.
Ik zei dat ik dat niet vond kunnen, ze zei ik doe dat al een half jaar, ik kan de oppas niet meer betalen.
In het kort, ze zet hem achter de tv, met wat lekkers en is 's avonds om 19.45 thuis.
Als ze avonddienst draait, is hij ook alleen thuis.
Van 18.00 tot 01.30.
Gaat alleen naar bed.
Haar oudste kind is van haar weggenomen, en ze heeft hem gedreigd, dat als hij de deur openmaakt voor wie dan ook, met hem hetzelfde zal gebeuren.
Wederom heb ik mijn afkeer uitgesproken.
Eens in de maand werken we samen op zaterdag.
Het manneke was wederom alleen thuis.
Ik heb het verteld aan onze leidinggevende.
Die zei, " het zijn mijn zaken niet".
Ik heb mijn collega gezegd, dat ik met deze wetenschap niet langer met haar kon werken.
En aangeboden om samen met haar, een oplossing te zoeken.
Ze moest er om lachen.
Ik heb de kinderbescherming gebeld.
En het kindje is bij haar weggehaald.
Heb ik juist gehandeld, ik voel mij toch rot.
Graag jullie mening.
Ik voel mij hartstikke klote.
Naar aanleiding van een ander topic, biecht ik het volgende op.
Ik heb een collega aangegeven bij de kinderbescherming.
de situatie in het kort.
Ik werk in de horeca, met diensten van 10-19 of 19-0100.
Een collega van mij, wilde 's middags even weg, of ik haar werk kon overnemen.
Ze was met een kwartiertje terug.
Later vertelde ze mij, dat ze haar zoontje van school had gehaald.