Ik heb doping gebruikt.
woensdag 6 maart 2013 om 21:05
Vandaag moest ik een herhaal recept halen en ik kreeg ineens vreselijk spijt toen mijn lieve kleine zwarte kat mij aankeek met zijn grote gele oogjes en ik zijn gedachten las: ´ja ja maak dat de kat maar wijs alleen wat voedingsupplementen, aminozuren en een beetje vis olie, mij houd je niet voor de gek...´. De tranen stonden in mijn ogen. Ik kan gewoon niet meer liegen.
Tegen beter weten in belde ik de arts en sprak ik herhaalrecept in op antwoordapparaat. Tien minuten later ging de telefoon, de assistent: ´mevrouw wij vinden het toch niet zo verstandig, jadajadajada...De huisarts verrichte onderzoek in de richting van dit onderwerp en het is toch niet zo gezond..... `
Later belde de arts en ik heb dus gebiecht. Ik wist ook wel dat het niet gezond was en nu vrouwen 1 voor 1 overlijden....ja en die lange vlucht die ik ga maken is ook wel een risico.
Ok, ik ben dus van de Diana35 af.
Ik heb oprechte spijt van het gebruik van een hoge dosis oestrogenen. Ik heb er niemand kwijt meegedaan en mezelf zelfs tegen gewerkt. Spieren opbouwen en vet verliezen gaat namelijk heel moeilijk wanneer je oestrogenen inneemt.
Ik zeg hierbij een oprechte sorry tegen mezelf, mijn trainer en iedereen....
Ik moest het ff kwijt.
Tegen beter weten in belde ik de arts en sprak ik herhaalrecept in op antwoordapparaat. Tien minuten later ging de telefoon, de assistent: ´mevrouw wij vinden het toch niet zo verstandig, jadajadajada...De huisarts verrichte onderzoek in de richting van dit onderwerp en het is toch niet zo gezond..... `
Later belde de arts en ik heb dus gebiecht. Ik wist ook wel dat het niet gezond was en nu vrouwen 1 voor 1 overlijden....ja en die lange vlucht die ik ga maken is ook wel een risico.
Ok, ik ben dus van de Diana35 af.
Ik heb oprechte spijt van het gebruik van een hoge dosis oestrogenen. Ik heb er niemand kwijt meegedaan en mezelf zelfs tegen gewerkt. Spieren opbouwen en vet verliezen gaat namelijk heel moeilijk wanneer je oestrogenen inneemt.
Ik zeg hierbij een oprechte sorry tegen mezelf, mijn trainer en iedereen....
Ik moest het ff kwijt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 6 maart 2013 om 21:17

woensdag 6 maart 2013 om 21:19
Thanks linnes nu alleen mijn benen en buikje nog, hopelijk gaat het wat makkelijker met minder oestrogenen in mijn lijf. Ik stap over op Yasmin (iets lichter) en probeer wellicht later naar een nog lichtere. Ik hoop dat de acne weg blijft.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

woensdag 6 maart 2013 om 21:34