Gezondheid alle pijlers

Ik heb doping gebruikt.

06-03-2013 21:05 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag moest ik een herhaal recept halen en ik kreeg ineens vreselijk spijt toen mijn lieve kleine zwarte kat mij aankeek met zijn grote gele oogjes en ik zijn gedachten las: ´ja ja maak dat de kat maar wijs alleen wat voedingsupplementen, aminozuren en een beetje vis olie, mij houd je niet voor de gek...´. De tranen stonden in mijn ogen. Ik kan gewoon niet meer liegen.

Tegen beter weten in belde ik de arts en sprak ik herhaalrecept in op antwoordapparaat. Tien minuten later ging de telefoon, de assistent: ´mevrouw wij vinden het toch niet zo verstandig, jadajadajada...De huisarts verrichte onderzoek in de richting van dit onderwerp en het is toch niet zo gezond..... `

Later belde de arts en ik heb dus gebiecht. Ik wist ook wel dat het niet gezond was en nu vrouwen 1 voor 1 overlijden....ja en die lange vlucht die ik ga maken is ook wel een risico.

Ok, ik ben dus van de Diana35 af.

Ik heb oprechte spijt van het gebruik van een hoge dosis oestrogenen. Ik heb er niemand kwijt meegedaan en mezelf zelfs tegen gewerkt. Spieren opbouwen en vet verliezen gaat namelijk heel moeilijk wanneer je oestrogenen inneemt.

Ik zeg hierbij een oprechte sorry tegen mezelf, mijn trainer en iedereen....

Ik moest het ff kwijt.

Doping

Totaal aantal stemmen: 56

Ik biecht, ik slik ook Diane 35 (4%)
Ik ga stoppen met Diane 35 (2%)
Doping is cool Geen stemmen
Ik blijf gewoon gebruiken (2%)
Doping is niet cool Geen stemmen
De meeste biechten over doping zijn niet oprecht (4%)
Ik heb ook een kat. (41%)
Ik heb geen mening Geen stemmen
Dit is een raar topic (46%)
Anders, namelijk ..... (2%)
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
.
Volgens mij heb je ook nog andere pillen geslikt
haha ja en mijne geen staart meer na dat die in het stopcontact wilde opladen.
Amber!

Leuk geschreven.
quote:viva-amber schreef op 06 maart 2013 @ 21:20:

Fruit, nee. Ik moest het even kwijt. Ik vind je leuk, platonisch dan wel
WTF.......
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Thanks, het is zo moeilijk om persoonlijk dingen te uiten, zucht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat een weirdo's allemaal hier zeg.

En dan bedoel ik niet de kat.
Ja en?
oh nee viva_amber jij ook?! is er dan niks meer heilig in deze wereld !?!
Odd, ik begrijp jou ook niet helemaal. Snoop...ach ja.

Allemaal: slaap lekker!!

.
Huh......?

Je hebt wel mooie schouders. Zijn die wel van jezelf?
Nou, je bent en blijft een lekker ding! (Nee, geen oprechte interesse...)
Fiorah, ja die zijn echt. Ik heb alleen implantaten in mijn kuiten net als Arnold.
quote:viva-amber, 9 uur geleden

Thanks, het is zo moeilijk om persoonlijk dingen te uiten, zucht.

Dat snap ik.

Komt wel goed. Vanaf nu wat liever voor je lichaam zijn. En zeker in t belang van je kat. Je kan het!
Ik heb ' anders, nl...' aangevinkt

Ik heb geen kat

Verder vind ik het gewoon reuze dapper dat je dit onder ogen ziet, bovendien voor het oog van Neerlands volk op durft te biechten (ook al wisten we dit allang) en laten we het er maar op houden dat je er ook niets aan kon doen. Je zat onder druk, toch?
Later is nu
quote:viva-amber schreef op 06 maart 2013 @ 21:19:

Thanks linnes nu alleen mijn benen en buikje nog, hopelijk gaat het wat makkelijker met minder oestrogenen in mijn lijf. Ik stap over op Yasmin (iets lichter) en probeer wellicht later naar een nog lichtere. Ik hoop dat de acne weg blijft.Mooie armen! Ik heb zelf 25 jaar de Diane geslikt.
Je wil gewoon je armen showen, geef 't maar toe!!
Ja ook dat, het lukt maar niet om nijn avatar te veranderen, maar ik ben ook blij dat ik weer even van dat pil gedoe af ben (hoop ik) en even laten weten dat er ook prestatieverlagende middelen bestaan.
Ontzettend knappe armen en die worden waarschijnlijk juist mooier van minder 'doping'...
Volgende keer wel even iets meer research doen he. Als je de diane35 echt slikte zou je ook weten hoe je het schrijft!
Ik slikte uhm ook echt. Ik heb soms problemen met taal en draai oa weleens letters om. Volgens mij was de taalpolitie niet uitgenodigd op dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven