ik heb een lintworm -.-
zaterdag 20 september 2014 om 17:22
Afgelopen maand heb ik in Thailand vertoeft, en daar dus een lintworm opgelopen.
Ik herken het aan de klachten en de witte platte segmentjes in mijn ontlasting. Ik viel ook wat af en heb last van mijn buik.
Net dus tabletjes gehaald bij de kruidvat.. Ik moet tweemaal daags 3 tabletten nemen, echter zitten er maar 6 tabletten in het doosje. De winkels zijn hier nu dicht en morgen is het zondag, hoe schadelijk zou het zijn om een dag van het kuurtje over te slaan?
Ik vind het een heel naar onderwerp maar kom er zelf even niet uit
Ik herken het aan de klachten en de witte platte segmentjes in mijn ontlasting. Ik viel ook wat af en heb last van mijn buik.
Net dus tabletjes gehaald bij de kruidvat.. Ik moet tweemaal daags 3 tabletten nemen, echter zitten er maar 6 tabletten in het doosje. De winkels zijn hier nu dicht en morgen is het zondag, hoe schadelijk zou het zijn om een dag van het kuurtje over te slaan?
Ik vind het een heel naar onderwerp maar kom er zelf even niet uit
zaterdag 20 september 2014 om 20:34
zaterdag 20 september 2014 om 22:28
Hoe weet ze dat ze een lintworm heeft?
Ze zag stukjes lintworm in/bij/op de ontlasting.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lintwormen
Ze zag stukjes lintworm in/bij/op de ontlasting.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lintwormen
zaterdag 20 september 2014 om 22:37
zondag 21 september 2014 om 00:26
Een lintworm bestaat uit segmenten. Kan dus heel goed dat ze stukjes in haar ontlasting is tegengekomen.
Het hebben van een lintworm is helemaal niet zo ongewoon. Kun je hier in Nederland ook oplopen door het eten van rauw besmet vlees.
De voorgeschreven medicijnen helpen vaak afdoende. Zou maandag toch nog even contact zoeken met ha ivm eerdergenoemde varkenslintworm. Mogelijk dat er een kweekje genomen moet worden of extra controles.
Het hebben van een lintworm is helemaal niet zo ongewoon. Kun je hier in Nederland ook oplopen door het eten van rauw besmet vlees.
De voorgeschreven medicijnen helpen vaak afdoende. Zou maandag toch nog even contact zoeken met ha ivm eerdergenoemde varkenslintworm. Mogelijk dat er een kweekje genomen moet worden of extra controles.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.