Gezondheid alle pijlers

Ik heb kanker en niks meer aan te doen ben pas 37

03-11-2017 00:50 433 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

2 weken geleden is er lymfeklierkanker bij mij geconstateerd en uit onderzoek is dus gebleken dat er niks meer aan te doen is.

Ik ben pas 37 en alleenstaande vader van 3 schatten van kinderen ik ben zo verdrietig en probeer mij tegenover mijn kinderen groot te houden wat erg moeilijk is.

Mijn oudste 2 zijn 11 en 13 jaar die weten het sinds een paar dagen en oh wat heb ik gehuild toen ik het vertelde.
Mijn jongste zoon is pas 2 die zal mij dus nooit kunnen herrinneren.

Ik weet niet wat mij is overkomen maar ik ga de komende tijd veel met mijn kinderen ondernemen en van hun genieten nu het nog kan.

Gr verdrietige papa
Fijn om te lezen dat je schoon bent verklaard.
Geniet van het leven en je kinderen.
:redrose:
Alle reacties Link kopieren
Nou, als ik je berichten van het begin en nu teruglees ben ik blij dat er voor één keer niet moeilijk gedaan werd over het geven van medische adviezen! ‘Laat je AUB behandelen!’ Stel je toch eens voor dat je die kans had laten schieten! Ben heel erg blij voor je. En voor je kinderen, dat ze nog maar lang van hun vader mogen genieten!
Alle reacties Link kopieren
Waarom-Ik-1980 schreef:
09-09-2018 22:24
Hallo meelezers

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier op het forum ben geweest.

En ik kan zeggen dat het goed gaat met mijn gezondheid ik ben schoon en ik moet alleen terug komen voor n halfjaarlijkse controle.

Gr
Heel fijn! :rose:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat heerlijk voor jullie! (en wat fijn dat er toch wat aan te doen bleek).
Wat een goed bericht en dat nu we net afscheid moesten nemen van Jonari. :cry:

Echt heel fijn voor je!
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig nieuws! :rose:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Wat een goed nieuws! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
O wauw, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat super nieuws zeg. Gefeliciteerd :rose:
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch, gefeliciteerd!

Maar mag ik eraan toevoegen het een heel vreemd verhaal te vinden dat men driekwart jaar geleden nog aangaf dat er 'niets meer aan te doen was'? Welk dwaallicht van een arts heeft dit toen zo bedacht?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
10-09-2018 10:14
Fantastisch, gefeliciteerd!

Maar mag ik eraan toevoegen het een heel vreemd verhaal te vinden dat men driekwart jaar geleden nog aangaf dat er 'niets meer aan te doen was'? Welk dwaallicht van een arts heeft dit toen zo bedacht?
Goeie vraag...
Very__Cherry schreef:
10-09-2018 10:14
Fantastisch, gefeliciteerd!

Maar mag ik eraan toevoegen het een heel vreemd verhaal te vinden dat men driekwart jaar geleden nog aangaf dat er 'niets meer aan te doen was'? Welk dwaallicht van een arts heeft dit toen zo bedacht?
Dat vraag ik mij ook af. Hoe kan je van 'niks meer aan te doen' naar schoon gaan in zo'n korte tijd? Is er dan een enorme fout gemaakt met het vaststellen dan?

Maar ben ontzettend blij voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook bekennen dat ik mijn twijfels heb over de ommekeer.
Uiteraard hoop ik dat het waar is en wens ik je alle goeds toe.
Maar bijzonder is het zeker.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
10-09-2018 10:14
Fantastisch, gefeliciteerd!

Maar mag ik eraan toevoegen het een heel vreemd verhaal te vinden dat men driekwart jaar geleden nog aangaf dat er 'niets meer aan te doen was'? Welk dwaallicht van een arts heeft dit toen zo bedacht?
Laat ik het zo zeggen: vanaf het begin van dit topic had ik het sterke vermoeden dat dit de uiteindelijke uitkomst zou zijn...
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
10-09-2018 10:32
Laat ik het zo zeggen: vanaf het begin van dit topic had ik het sterke vermoeden dat dit de uiteindelijke uitkomst zou zijn...
Know where you're coming from.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
En dat die controles dan ineens naar een half jaar gaan, da's ook echt heel apart.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very__Cherry schreef:
10-09-2018 10:43
En dat die controles dan ineens naar een half jaar gaan, da's ook echt heel apart.
Nouja en van geen behandeling, wel behandeling, slaat niet aan, geen behandeling meer, toch wel weer behandelen, stabiel en schoon en dat in nog niet eens een jaar tijd. Gewoon heel erg bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Bijzondere wending.. fijn dat het allemaal goed afloopt. Ik zou zeker nog even met arts/ziekenhuis klachtenadministratie om tafel. Als het echt zo is, kan een arts niet zomaar de boel opgeven al;s blijkt dat er wel nog wat aan gedaan kan worden. Heel apart...
ach.. ik doe ook maar wat..
SjaanRoeispaan schreef:
10-09-2018 10:32
Laat ik het zo zeggen: vanaf het begin van dit topic had ik het sterke vermoeden dat dit de uiteindelijke uitkomst zou zijn...
Laten we zo zeggen: van Viva kunnen we van werkelijk NIETS weten of het waar is
SjaanRoeispaan schreef:
10-09-2018 10:32
Laat ik het zo zeggen: vanaf het begin van dit topic had ik het sterke vermoeden dat dit de uiteindelijke uitkomst zou zijn...
Ik heb precies hetzelfde.
Manta schreef:
10-09-2018 14:16
Ik heb precies hetzelfde.
Welkom op het internet :rolling:

Haha grapje. Maar dat is nou eenmaal het nadeel van internet. Of het nou waar is of niet, iedereen kan alles erop smijten.
Alle reacties Link kopieren
Dat je genezen bent (as in: er komt niets terug) kunnen ze toch pas écht zeggen over 5 jaar? Althans, dat werd toen bij ons verteld.
Very__Cherry schreef:
10-09-2018 10:43
En dat die controles dan ineens naar een half jaar gaan, da's ook echt heel apart.
scherp
Alle reacties Link kopieren
Very__Cherry schreef:
10-09-2018 10:14
Fantastisch, gefeliciteerd!

Maar mag ik eraan toevoegen het een heel vreemd verhaal te vinden dat men driekwart jaar geleden nog aangaf dat er 'niets meer aan te doen was'? Welk dwaallicht van een arts heeft dit toen zo bedacht?
Toch hoor je ( ik in ieder geval wel ) dat het zo gaat . Dat mensen het meest beroerde nieuws krijgen en dat dat later bijgesteld wordt.
Andersom ook, trouwens.

Maar deze TO was toch al niet zo uitgebreid met vertellen, wat je van iemand die het verzint wel zou verwachten, dus ik neig naar “ foutje ziekenhuis “ .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maris_90 schreef:
10-09-2018 17:27
Dat je genezen bent (as in: er komt niets terug) kunnen ze toch pas écht zeggen over 5 jaar? Althans, dat werd toen bij ons verteld.
Ik denk dat met 'genezen ' niet bedoeld wordt 'er komt niets terug'. Dat weet je immers nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven