Gezondheid alle pijlers

Ik heb nu sinds 1 week een dof (doof) gevoel aan de zijkant

05-01-2014 09:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu sinds 1 week een dof (doof) gevoel aan de zijkant van mijn romp, beetje over de buik en beetje op de rug maar alles is aan de linkerkant. het is niet zo dat ik er helemaal geen gevoel heb want kras ik er met mijn vingers over voel ik dat wel, wel merk ik dat ik voorzichtig moet krassen want ik voel dat alles minder voelt, dus wanneer ik te hard kras het zo kan open krassen. heel vreemd allemaal is het wel. het lijkt ook steeds te jeuken. en als ik er in knijp voelt het dood. weet het niet maar 2 weken geleden ongeveer ving ik een vallende cactus op (heel stom natuurlijk) maar iets opvangen wat valt is een logische reactie. maar in dit geval zeer pijnlijk! pinnen van wel 3 cm stonden recht in mijn duim, mijn man trok ze er gelijk uit. slechts 1 was afgebroken en zat nog in de duim en leek wel op het bot te zitten. ik heb het gewoon laten zitten omdat het gewoon zo ongelooflijk pijnlijk was. uiteindelijk heeft mijn lichaam zijn werk gedaan en heb er als het ware uitgeduwd want deze week kon ik hem er zo uittrekken.Ik weet niet of dit er iets mee te maken zou kunnen hebben, maar dacht zal het ook maar even noemen.Wie kan mij helpen of heeft dit ook wel eens gehad?
Die cactus heeft er niets mee te maken. Ik zou je huisarts even bellen voor advies.
Ik denk ook niet dat er een verband is. Aan welke kant zaten de stekels? Alleen in je hand? Waar precies heb je een doof gevoel?

Ik raad je ook aan om even naar de huisarts te gaan.
Kan van alles zijn. De enige die je daar advies in kan geven is toch echt de huisarts!
Het kan van alles zijn. Maar de kans is klein dat het iets met de cactus te maken heeft?

Hoe ziet de huid eruit? Niet verkleurd, rood of blaasjes? Dan zou je bijvoorbeeld aan gordelroos kunnen denken.

Voor een diagnose kan je het beste je huisarts raadplegen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ja, ik heb dat gehad, ook bijna volledig aan mijn linkerkant. Bleek een ontsteking van m'n ruggenmerg te zijn. Ik zou zeker even de huisarts bezoeken.
Het lijkt mij ook niet dat de cactus ermee te maken heeft. Misschien zit er in je rug iets niet goed? Zou naar je huisarts gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven