Ik heb zo'n kiespijn !
zaterdag 27 december 2014 om 23:32
4 weken geleden had ik een zere kies, naar de tandarts en die had een gat ontdekt onder mijn vulling. Deze opnieuw gevuld en hij zei dat als ik last bleef houden dat de zenuw toch misschien beschadigd was. Na het vullen ging het een paar dagen goed waarna ik weer kiespijn kreeg.
Weer naar de tandarts en een wortelkanaalbehandeling gekregen, paar dagen de pijn weg en na een paar dagen weer kiespijn. Opnieuw de kies opengemaakt, foto gemaakt en bleek niet alles weggehaald te zijn.
Weer een wkbh en naar huis. Na een dag of 4 weer hevige pijn en kreeg ik een kuur AB voor 5 dagen.
Op 24 december de laatste pil geslikt en vanavond komt de pijn weer hevig opzetten.
Mijn tandvlees is dik en er zit een bobbel op en het doet echt verrekt veel zeer.
Wie herkent dit en bovenal wat doe ik ermee ? Morgen de weekenddienst bellen of doen die er niets aan ?
Ik heb net maar een ibuprofen genomen en hoop dat ik wat kan slapen.
Weer naar de tandarts en een wortelkanaalbehandeling gekregen, paar dagen de pijn weg en na een paar dagen weer kiespijn. Opnieuw de kies opengemaakt, foto gemaakt en bleek niet alles weggehaald te zijn.
Weer een wkbh en naar huis. Na een dag of 4 weer hevige pijn en kreeg ik een kuur AB voor 5 dagen.
Op 24 december de laatste pil geslikt en vanavond komt de pijn weer hevig opzetten.
Mijn tandvlees is dik en er zit een bobbel op en het doet echt verrekt veel zeer.
Wie herkent dit en bovenal wat doe ik ermee ? Morgen de weekenddienst bellen of doen die er niets aan ?
Ik heb net maar een ibuprofen genomen en hoop dat ik wat kan slapen.
zondag 28 december 2014 om 16:13
zondag 28 december 2014 om 16:52
Nou inderdaad Vera, ik zeg ook altijd dat ik liever ga bevallen dan dat ik naar de tandarts moet. Na 2 traumatische ervaringen bij de kaakchirurg ga ik met zweethandjes er naar toe. Maar als hij vanmorgen had gezegd ga op je kop staan dan had ik dat zo gedaan als hij me maar zou helpen
Overigens was hij ook geen voorstander van trekken,ik moest om hem lachen hij zei nu heeft het al zoveel pijn en moeite gekost dat ik hem er niet ga uittrekken. Daar was ik erg blij mee !
Overigens was hij ook geen voorstander van trekken,ik moest om hem lachen hij zei nu heeft het al zoveel pijn en moeite gekost dat ik hem er niet ga uittrekken. Daar was ik erg blij mee !