Gezondheid alle pijlers

Ik maak me een beetje zorgen

13-01-2010 20:15 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in 1,5 maand al 6 kilo afgevallen. Ik heb pfeiffer, en daarom eet ik minder (veel slapen, constant pijn onder mn linkerrib)

Dat is toch niet gezond? Ik hoor dat het heel slecht is om zo snel zoveel af te vallen..

Wie stelt mij gerust?
Joh wat vervelend.. Kan je helaas niet helpen.

Weet je waar die pijn onder je rib vandaan komt?
dat kan alleen een dokter....

die kan je nakijken, doorsturen of wat ook.
Uuuuhm, de huisarts misschien? Wil je graag gerust stellen maar zelfs als ik medicijnen had gestudeerd is het via viva forum onmogelijk een consult af te nemen:(

Beterschap
Veel in korte tijd afvallen is wel iets wat vaak bij pfeiffer voor komt, door vermoeidheid en geen/ weinig eetlust. Dat moet wel weer goed komen naarmate je beter wordt. Weet je waar die pijn bij je rib vandaan kan komen? En ben je (voor de pfeiffer) al naar de dokter geweest?
Heb medicijnen gestudeerd, maar geef geen consulten via forum helaas

Ga naar je huisarts en vraag om advies. Sterkte met je ziekte Kabouter!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
De dokter stelt je gerust.
Nou ik mag niet naar de huisarts, ik had al wel gebeld, en het is waarschijnlijk mijn lever die zeer doet. Hoort er ook bij begreep ik..

Mijn bloed was trouwens wel geprikt tijdje terug, en daaruit kwam dat ik pfeiffer heb.
Lever links?
Hoezo mag je niet naar de huisarts?
Ik ben een keer zo'n anderhalve week ziek geweest, ontsteking in keel waardoor ik niet veel kon eten, en toen ben ik ook erg afgevallen. Zoveel dat een vriendin zich echt zorgen maakte (ik was toen al best slank). Blijkbaar kan dat erg snel gaan! Sterkte!
Ik mag niet langs de huisarts omdat ze bang zijn dat ik daar mensen besmet.. en ik had een tijd terug een MRI van mijn buik en daarin waren al mn organen goed. Neem aan dat het niet in een maand veranders is
quote:Star schreef op 13 januari 2010 @ 20:25:

Lever links? Voor de kijkers?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Afvallen kan inderdaad heel snel gaan als je ziek bent! Maar als je je zorgen maakt, naar de huisarts gaan of (als dat niet kan zoals je schrijft) de doktersassistent bellen? Veel beterschap!
Heb je House wel eens gezien?
quote:himalaya schreef op 13 januari 2010 @ 20:29:

[...]

Voor de kijkers?rofl:
Ja.. Nouja ik moet maandag langs de Arbo arts, dan vraag ik het wel aan haar wat mn buikpijn is En dan zal ik me niet zo'n zorgen maken over het afvallen..
Je bedoelt dat je gebeld hebt met je huisarts en dat die het niet nodig vond om je te zien? Als dat zo is, dan mag je er vanuit gaan dat er dus niets aan de hand is. Als je toch ongerust blijft: nog een keer bellen en aandringen op een afspraak.
quote:Star schreef op 13 januari 2010 @ 20:29:

Heb je House wel eens gezien? Elke aflevering
quote:sassafras schreef op 13 januari 2010 @ 20:30:

Je bedoelt dat je gebeld hebt met je huisarts en dat die het niet nodig vond om je te zien? Als dat zo is, dan mag je er vanuit gaan dat er dus niets aan de hand is. Als je toch ongerust blijft: nog een keer bellen en aandringen op een afspraak.Ja ik moest maar asprine nemen en veel drinken (omdat ik af en toe flinke verhoging heb)
quote:Kabouter23 schreef op 13 januari 2010 @ 20:30:

[...]

Elke aflevering

Dan weet je dat het best snel kan gaan

O, je wilde gerust gesteld worden. Ik zeg verkeerde dingen

Nee serieus, toch dokter weer bellen als je je zorgen maakt.
Oh duh.. ik bedoel mijn milt.. sorry nadenken kan ik ook al niet meer
quote:Star schreef op 13 januari 2010 @ 20:31:

[...]

Dan weet je dat het best snel kan gaan

O, je wilde gerust gesteld worden. Ik zeg verkeerde dingen

Nee serieus, toch dokter weer bellen als je je zorgen maakt.Ja.. ik ben ook -serieus- een beetje bang dat ik dood aan het gaan ben ofzo..
quote:Kabouter23 schreef op 13 januari 2010 @ 20:28:

Ik mag niet langs de huisarts omdat ze bang zijn dat ik daar mensen besmet.. en ik had een tijd terug een MRI van mijn buik en daarin waren al mn organen goed. Neem aan dat het niet in een maand veranders is

Dat is vreemd, want bij mijn weten is pfeiffer alleen besmettelijk als je speeksel uitwisseld (kan ook via besmette beker of lepel) en dus niet via lucht. Is dus niet erg besmettelijk voor mensen in de wachtkamer!

Leverklachten kunnen idd horen bij pfeiffer, maar weet niet of het dat is.

Sterkte met je pfeiffer. Ik ben er nu een tijdje vanaf, maar heb er lang last van gehad. Rustig aan dus!!!!
Ik denk dat ik het kan verklaren.. heb vandaag broodjes met salami gegeten, die schijnen nogal vet te zijn.. en daar komt dus mijn algehele malaise door denkik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven