Gezondheid alle pijlers

Ik wil een ingegroeide nagel!

23-03-2011 23:57 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net was ik mijn nagels aan het knippen, knip ze altijd goed kort.

Nou lijkt het me cool om een ingegroeide nagel te hebben.

Gewoon, het pieren, pulken, knippen enz.

Heb jij ook wel eens van dat soort dingen die eigenlijk niet kunnen ? Zoals een korstje waar je niet van af kunt blijven, een ontstoken oog of een keer een dagje met je been inhet gips?

En ja, ik ben wel goed bij mijn hoofd
Kijk eens dames, alsjeblieft.

Geniet ervan
aah triaspoliticia , in je neus is ook vervelend. Ik haat die dingen, heb echt een dubbele lip momenteel, succes ermee...

ingegroeide teennagel heb ik als kind gehad, en daar ook aan geopereerd, die spuiten die je in teen gaan....echt.....zoooo pijnlijk.....
DWJ, GADVERDAMME.
Ik herken je obsessie Zan.

Omdat ik zelf nooit puisten heb, Google ik wel eens plaatjes (ja echt). Dan kom je allerlei fantastische dingen tegen.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Daar gaan je handen toch van jeuken??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik geloof dat ik een beetje misselijk begin te worden!
Wat is dit nu weer????
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben nu officieel misselijk.
Die puist vind ik te veel van het goede Bleeehhhh

Maar van deze meeeters gaan mijn vingers jeuken.

Mag ik alsjeblieft knijpen !

No way dat ik pukkel-plaatjes ga kijken
Ik word er niet koud of warm van, ben wel wat gewend.

Ook al is het met een knipoog, dit soort uitwassen wil je echt niet hebben.
Ik kan het alleen maar van mezelf verdragen, van ieder ander word ik niet goed.
MIjn ex vriend had hele "vieze"oren. Elke week maakte ik die voor hem schoon en kwamen er per oor zeker 3 a 4 wattenstaafjes aan te pas en kwam er heel wat donkergelig smeer uit, ik vond het heerlijk.

Hij had ook veel meeeters in zijn neus, en die stonken verschrikkelijk, maar ik kneep ze graag uit.

Een vriendin van mij heeft ook een paar meeeters op d'r neus maar die mag ik helaas niet uitknijpen.
Nou, en bedankt.. Heb het laatste half uur alleen maar de meest smerige filmpjes zitten bekijken...
@Gisselle: dat heb je durven vragen?
Wat eten we vanavond?
quote:poezemoeder schreef op 24 maart 2011 @ 09:36:

[...]

Dom, onnozel, acherlijk wicht dat je bent. Jij spoort echt nietop je teentjes getrapt?
Iehh ik word er een beetje onpasselijk van . Nee, niet herkenbaar..

Ik had zelf na het epileren altijd ingegroeide haartjes, die ik er dan later weer uit ging pulken. Nou, heel m'n been dus onder de rode bultjes he! Het zag er niet uit... Kon er praktisch geen rokje op aan. Dus tegenwoordig scheer ik maar gewoon .

Die ingegroeide teennagel is echt nasty.. Ik weet van vrienden/familie dat het vooral heel erg vervelend is..
quote:makreel schreef op 24 maart 2011 @ 09:28:

@Gisselle: dat heb je durven vragen?Ja...hahaha, kom op, het is toch een goede vriendin?
ik word er een beetje ontoepasselijk van.
Meesters vind ik leuk! Mijn ex had er een keer een op zijn hoofd waar geen einde aan kwam. Het leukste was dat 'ie om de paar weken weer terugkwam. Er kwamen echt centimeters van die wurmpjes uit. Heerlijk!

Op een gegeven moment kwam er niks meer uit. Hij was verdwenen... De relatie is daarna snel bergafwaarts gegaan. Mijn huidige vriend heeft helaas geen meeeters. Wel ingegroeide haartjes af en toe. Ook leuk.

Ik heb zelf trouwens ooit een abces gehad zo groot als een pingpongbal. Ik zal nooit meer vergeten dat ie openbarste. Zoiets moet je gewoon een keer hebben meegemaakt.

Wat ook leuk is zijn die puistjes die, als je ze uitknijpt, tegen de spiegel aanspatten.
Neuh, ik wil geen dingen die echt pijn doen. Dank u wel dus voor de ingegroeide teennagel of gebroken arm (dan kun je dus echt niets meer met die arm, heeeel handig).

Pulken doe ik wel graag. Helaas hebben mijn korstjes niet altijd de juiste 'bite', maar eraf moeten ze toch (en dan wil ik ook graag een puntgaaf velletje alstjeblieft).

Sommige weken verlang ik er zo naar om lange teennagels te hebben om die er zo mooi mogelijk af te trekken. Mijn vingernagels zijn al weer een jaartje (bijna) vogelvrij. Zelfde geldt voor nagelriemen die je natuurlijk best met een bokkenpootje mooi terug kunt duwen maar met een aardappelschilmesje afsnijden voelt natuurlijk veeel fijner.

Als het op estethiek aankomt zou ik wel wat minder krab en pulkbehoefte willen hebben..
Je mag die van mij. ;¤¤&&&)(??,!);;, wat doet dat zeer! En omdat ik er niet van houd als er iemand aan mijn voeten zit stel ik de pedicure uit ( ben al een paar keer geweest, komt steeds terug). Weet iemand een goeie in rotterdam?
Ohhhhhh heeeerlijk. Dat plaatje van dat karbonkel in die nek met witte punt. Daar jeuken mijn handen van....

Zelf heb ik weinig pukkels maar als er dan eens een mini zit dan heb ik hem vaak al kapot geknepen voordat ie uberhaupt rijp is. Ingegroeide haren ben ik ook fan van. Heb ik soms op mijn benen...dan knijp ik hem een beetje uit zodat het haartje omhoog komt en dan hoop ik dat er een lange haar in zit die ik er dan uit trek.

Filmpjes van puisten zoeken op Youtube: check.

Puisten van anderen willen uitknijpen: check

Wat een ransaap ben ik eigenlijk...
Zo lekker had jullie geen waarschuwing kunnen geven over die spuitende puist... Gaat mijn eetlust

Maar ook ik moet pulken aan korstjes puistjes en andere dingen die er niet horen.
Het gras aan de overkant is niet groen.
quote:MEFunny schreef op 24 maart 2011 @ 09:50:

ik word er een beetje ontoepasselijk van. Ehm... het is onpasselijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven