Gezondheid alle pijlers

Ik wil ook een eigen stoppen met roken topic!!

11-10-2012 21:59 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Want ik stop. Ik heb nog 2 sigaretten die ik nu op ga roken en dan moet het maar eens voorbei zijn met die onzin.

En ik wil een eigen hup-ruza-hup topic.

Dus komt u maar met de aanmoedigingssmileys en onvoorwaardelijke steun. Want ik ga het nog zwaar krijgen van een pakje per dag cold turkey stoppen.
Ruuzje Ruuzje!

Ruuzje is oke ole oleeeeee

(En de rest van de stoppers ook hoor)

Kuzuman mag vanaf vandaag niet meer roken in huis. Dat deed hij als ik niet thuis was nog wel.

Maar ik wil geen gestink meer, en als de baby geboren is zegt hij dat hij gelijk stopt.

Ik wacht af.
Kuz
Thanks Ruza!

Same to you!!!
Kom op, Ruza, je kunt het!!!!!!!!!!!!!
knap knap knap....en ik ben het 100procentjes eens met melpomene...zo heb ik het zelf ook gedaan....nu ruim een week rookvrij.
die ik wilde bestaat al...
Ruza, waar zit je nou? Heb je je nou laten anonimiseren?
Zo erg is een mislukte stoppoging nu ook weer niet ;)
Hahaha, ik dacht het, jij schreef het.
Kom op hoor! En nu echt volhouden.

Ik ben ooit eens 9 maanden gestopt daarna weer begonnen voor een jaar en nu al weer 5 jaar rookvrij! Dus een mislukte poging geeft niets. Je weet nu hoe het voelt en wat je valkuilen zijn. Deze poging is geen poging maar gewoon voor altijd!!!
quote:456453754 schreef op 18 oktober 2012 @ 17:09:

Ja, leuk en aardig dat dat voor jou zo werkt, dat is niet voor iedereen zo.

Je bedoelt het goed hoor, dat weet ik. Maar je posts kunnen ook averechts werken.

Ik ben twee keer eerder gestopt met roken met de 'wilskrachtmethode', zoals jij nu doet. Je gaat een 'stoppoging' doen. Alleen al in het woord poging zit het falen. Ik dacht voortdurend aan wat ik miste, ik vond dat ik mezelf iets ontzegde, ik voelde me zielig, want ik mocht niet eens meer roken. En maar volhouden, volhouden, volhouden! Bij mij mislukte dat faliekant. Dat werkt dus voor mij niet.

Bij de derde keer had ik er gewoon genoeg van, en ben gestopt zoals gezegd. Daarbij las ik 'De Opluchting' van John Geurts. Zeer aan te bevelen. En ben ik probleemloos gestopt. Nu zes jaar geleden.

Ik deel mijn ervaringen met je, en ik hoop dat je er iets aan hebt. Het is absoluut niet bedoeld om je te demotiveren. Voor mij was het verschil in instelling het verschil tussen een 'stoppoging' en gewoon stoppen. Geen behoefte meer aan roken gehad, een verademing!

Je weet nu, wat voor jou niet werkt. Maar ik weet zeker, dat er ook een manier voor jou is om te stoppen. Ga anders eens naar het forum van ikstop.nl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven