Gezondheid alle pijlers

ineens lang bloedverlies

03-03-2010 09:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal

Ik heb een vraagje..of eigenlijk wil ik weten of iemand dit ook weleens heeft gehad?

Ik heb normaal altijd een korte menstruatie van 3 a 4 dagen waarvan 2 dagen heftig bloedverlies en 1 a 2 dagen weinig bruin.

Nu zit ik al op dag 6 van mijn cyclus(menstruatie) en ik bloed nog steeds veel rood verlies met weefsel draden.

Ik was niet overtijd ofzo..weet iemand wat dit is?en moet ik hiermee naar de dokter
Wees blij dat het maar 6 dagen is, ik was de laatste x bijna 3 weken ongesteld. Eerste week heel weinig 2e en 3e week gewoon normaal. Nu heb ik ook wel een vrij onregelmatige cyclus.( jaja ik ga naar de dokter hiervoor) Dus als je het niet vertrouwd naar de dokter gaan.
Ik ben ook net van mijn 2,5 week menstruatie af! Dus ik vind dat jij niet zo veel te klagen hebt Maarreh idd wat justme zegt, bel anders de dokter even op!!
ik heb altijd een beetje een dezelfde menstruatie.

Maar nu is het echt lang en veel bloed voor mijn doen, en begint de buikpijn gewoon weer...kijk ik heb dit nooit...:S
quote:Kapara schreef op 03 maart 2010 @ 09:56:

Ik ben ook net van mijn 2,5 week menstruatie af! Dus ik vind dat jij niet zo veel te klagen hebt Maarreh idd wat justme zegt, bel anders de dokter even op!!Ja maar ik heb dat nooit gehad...en nu ineens veel rood bloed..en weefsel en de buikpijn begint weer.
dus gewoon naar de dokter gaan. Wij hebben geen glazen bol en kunnen dus ook niet voorspellen of je iets mankeert.
Weet niet hoe oud je bent maar het kan met de overgang te maken hebben. Vervelend is het wel.

Zelf tob ik nu al vanaf november, ben bijna constant ongesteld sinds die tijd met 'schone' periodes van hooguit een week.

Ik heb nu een afspraak met de gynaecoloog gemaakt.

Bloedonderzoek heeft wel uitgewezen dat ik met de overgang bezig ben.
quote:lammy schreef op 03 maart 2010 @ 10:43:

Weet niet hoe oud je bent maar het kan met de overgang te maken hebben.gokje.....14

en nee ik ben geen 80 ;)
anoniem_7112 wijzigde dit bericht op 03-03-2010 10:51
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Wat moet je nou op je 14e op zo'n oude wijven forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven