Gezondheid alle pijlers

Injectie pols

03-01-2018 20:10 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Morgen krijg ik een injectie in mijn pols in verband met een peesontsteking.
Hoop erg dat het helpt, maar zie er ook wel een beetje tegen op.

Iemand ervaring hiermee toevallig?
Doet het erg veel pijn?
Hoelang hou je er last van?
Moest vrijdag eigenlijk post bezorgen, maar heb gelukkig vervanging kunnen regelen.

Bedankt alvast :-)
Ik ben benieuwd of het helpt.
parbleumondieu schreef:
03-01-2018 20:13
Ik ben benieuwd of het helpt.
Ben ook benieuwd! Zou top zijn :)
Niet met pols, wel met slijmbeursontsteking in heup. Ook injectie in gehad. Ik heb ademhalingsoefeningen gedaan (tijdens) en ben heel ontspannen gaan liggen. Viel mij alleszins mee. Helpt ook dat ik een zeer kundige en lieve huisarts(v) heb :D
En ja, het heeft ook geholpen. Eerste twee dagen daarna een vervelend beurs gevoel maar daarna werd het een heel stuk beter.
Ik heb zo'n injectie gehad ivm slijmbeursontsteking in mijn schouder.
Met de naald in mijn schouder zocht de arts naar waar ze moest inspuiten.
Wat een hel. Ik trok wit weg.
Gelukkig zag ze het en maakte ze een beetje voort.
Het heeft mij even geholpen.
Ben totaal 3x geweest tot de orthopeed mij vertelde dat het je kraakbeen aantast :sarcastic:
Ik heb het niet gedaan, ging al bijna van mijn stokje als ik eraan dacht. Bij mij is het vanzelf over gegaan maar duurde wel erg lang.

Sterkte ermee, is erg pijnlijk en vervelend.
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen :-)

Pokkewijf: Fijn dat het je geholpen heeft, en het allemaal is meegevallen!
Slijmbeursontsteking lijkt me ook heel naar! Gelukkig heb ik ook een fijne, lieve huisarts :-)

Fietjelief: Oei, dat klinkt niet fijn! Apart dat ze op zo'n manier zoeken naar de plek. Wow, 3 keer? Dan ben je er ook een keer klaar mee! Heb je er nu weer last van of?
Fryskefaam: Dankjewel voor je reactie! Vind het ook niet echt fijn klinken, maar het duurt me te lang. Kan er echt letterlijk niks mee (typen met een brace gaat nog). Fijn dat het vanzelf is overgegaan!
Dankjewel, gaat vast goed komen :-)
Gaat goed komen TO, ik heb 2x een injectie gehad in een frozen shoulder. En het doet zeer, maar je teen hard stoten tegen de deurpost doet ook verrekte zeer.
Dankjewel Winkelfanaat!
Heeft het bij jou geholpen?
Heb je helemaal gelijk in, en ze zeggen weleens: Soms moet het eerst slechter gaan voor er verbetering komt :-)
Ik heb meermalen een injectie in m'n pols gehad en ook meermalen in mn schouders. Ja het doet zeer, maar het duurt maar kort en het helpt gelukkig snel. Succes, hopelijk ben je gauw van je ontsteking af.
Mijn ontsteking is inmiddels al jaren chronisch.
De pijn is minder nu ik weet waar mijn grenzen liggen.
Voor mij geen injecties of medicijnen meer.

Succes!
Zit de pijn aan de duimzijde van je pols? Dat heb ik gehad, Quervain.
Het heeft een paar maanden geduurd, maar is vanzelf overgegaan.
De pols in een brace doen en zoveel mogelijk rust geven.
Ik zou er echt nooit een injectie in laten geven.
De pijn zit inderdaad aan de duimzijde. Volgens de huisarts een peesontsteking en als het met 2 weken niet beter ging, wou ze injectie proberen. Heb zelf nog 2 weken extra gewacht, vond 2 weken wel kort. Maar nu het erger is geworden toch maar contact opgenomen.
Anoniem126 schreef:
03-01-2018 21:23
Dankjewel Winkelfanaat!
Heeft het bij jou geholpen?
Heb je helemaal gelijk in, en ze zeggen weleens: Soms moet het eerst slechter gaan voor er verbetering komt :-)
De eerste injectie hielp enorm goed. Ik kon mijn arm zeg maar 50% hoger krijgen. Tweede deed niks meer. Uiteindelijk nog een operatie er achteraan gehad.
Maar ik weet dat het goed kan helpen, kennissen...
Ik heb ook een injectie gehad in m'n pols omdat ik een peesontsteking had. Ik ben er wel bij gaan liggen. Het deed heel veel pijn, maar het heeft wel geholpen. Het is al een aantal jaar geleden en ik heb nooit meer last gehad.
Ik moet vanwege krom zien, prikken in mijn oog, ik ben daar ook elke keer heel erg zenuwachtig voor geweest, van de huisarts heb ik Oxazepam gekregen, misschien helpt dat voor je tegen de zenuwen. Heel veel beterschap!
Een maand geleden de injectie laten zetten. Dankzij de verdoving na die tijd totaal geen last gehad, en ook de injectie zelf viel erg mee. De pijn is zelfs niet teruggekomen, tot vorige week. Ondanks zoveel mogelijk rust.
Nu viel me vandaag ineens op dat er een bloeduitstorting in de pols zit. Is dit normaal na een injectie?
Een maand na de injectie? Zat het er eerst niet? Dan lijkt het me niet dat het van de injectie komt. Wel fijn dat het goed geholpen heeft.
Wat voor injectie was het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven