Internist
zondag 27 juni 2010 om 02:08
Hallo,
Ik moet binnenkort naar een internist. Wie weet wat ik kan verwachten qua onderzoeken? Ik ben doorgestuurd voor jeuk (al drie maanden), koortsaanvallen, opgezette klier in hals, afwijkende urine en bloed en sinds kort een blaasontsteking.. Weet iemand wat er standaard wordt gedaan en of er wachttijden zijn voor vervolg onderzoeken?
Ik moet binnenkort naar een internist. Wie weet wat ik kan verwachten qua onderzoeken? Ik ben doorgestuurd voor jeuk (al drie maanden), koortsaanvallen, opgezette klier in hals, afwijkende urine en bloed en sinds kort een blaasontsteking.. Weet iemand wat er standaard wordt gedaan en of er wachttijden zijn voor vervolg onderzoeken?
donderdag 1 juli 2010 om 14:20
Vandaag langs de internist geweest. Er is weer bloed geprikt en weer wordt mijn urine gecheckt.. De internist vondt Hodgkin onwaarschijnlijk maar krijg toch eind juli een echo van mijn hals. Het is dus weer afwachten.. De interniste dacht dat mijn lichaam nog bezig was met een virus verwerken door de klier en koorts. Zelf vind ik dit erg raar. Zijn er forummers die ook hebben ervaren dat een virus nag lang doorwerkt?
donderdag 1 juli 2010 om 18:16
Josje, dat is helemaal niet raar! Ik heb in twee maanden tijd heel veel virussen en ontstekingen gehad en het herstel ervan duurde uiteindelijk bijna twee jaar. Vertrouw op de internist, het is voor die mensen dagelijkse routine om de alarmgevallen eruit te pikken. Als zij in dit stadium bepaalde dingen uitsluit, kun je er waarschijnlijk echt van op aan dat dat ook zo is. Als zij nog vermoedens in die richting zou hebben, zou ze het echt niet nu al uitsluiten omdat het anders in strijd is met de realiteit.
Sterkte en probeer niet alle rampscenario's in je hoofd te halen, hoe lastig ook
Sterkte en probeer niet alle rampscenario's in je hoofd te halen, hoe lastig ook