Irritant/raar gevoel onderbuik
dinsdag 30 december 2014 om 23:29
Sinds... ik denk 2 dagen nu, heb ik iets irritant. Eerst voelde het grappig maar na een dag werd het wel irritant en ga je er ook op letten.
Het is een soort van samentrekkingsgevoel en het zit helemaal onderin me buik, zo ongeveer in de venusheuvel. Ik dacht aan 2 dingen, of een spastische darm of mijn baarmoeder die samentrekt. Moeilijk te beschrijven maar je kan het een beetje vergelijken met een zenuwtrekje bij je ooglid.
Het doet geen zeer maar er zit wel een beetje druk op.
Vooral als ik ontspannen ben gebeurd het constante ' bubbelen trillend' gevoel.
Ik moest 8 dagen geleden al ongesteld worden alleen ben ik dat nu wel gewend, ik ben wel vaker een weekje over tijd. Ik gebruik geen medicijnen, pillen en dergelijke en ik ben nog maagd. Ik beweeg de laatste week heel weinig vanwege een erg pijnlijke onderrug waardoor ik veel minder loop. (een of andere spier verrekt geen idee hoe dat gebeurd is)
Wie o wie weet wat dit zou kunnen zijn.
Het is een soort van samentrekkingsgevoel en het zit helemaal onderin me buik, zo ongeveer in de venusheuvel. Ik dacht aan 2 dingen, of een spastische darm of mijn baarmoeder die samentrekt. Moeilijk te beschrijven maar je kan het een beetje vergelijken met een zenuwtrekje bij je ooglid.
Het doet geen zeer maar er zit wel een beetje druk op.
Vooral als ik ontspannen ben gebeurd het constante ' bubbelen trillend' gevoel.
Ik moest 8 dagen geleden al ongesteld worden alleen ben ik dat nu wel gewend, ik ben wel vaker een weekje over tijd. Ik gebruik geen medicijnen, pillen en dergelijke en ik ben nog maagd. Ik beweeg de laatste week heel weinig vanwege een erg pijnlijke onderrug waardoor ik veel minder loop. (een of andere spier verrekt geen idee hoe dat gebeurd is)
Wie o wie weet wat dit zou kunnen zijn.
Avontuur maakt je gelukkig!
dinsdag 30 december 2014 om 23:54
quote:Istar_ schreef op 30 december 2014 @ 23:31:
Klaarkomen al geprobeerd? Schijnt te helpen bij baarmoederkramp
Ik dacht eerst ook aan krampen, die optie heb ik al geprobeerd vandaag. Werkt jammergenoeg niet..:C
quote:chismes schreef op 30 december 2014 @ 23:40:
Kun je wel goed poepen? Als je minder loopt kun je soms opstopping krijgen. Dat kan ook zo voelen.Ja, gewoon normaal elke dag. Aan mijn stoelgang ligt het ook niet.
Klaarkomen al geprobeerd? Schijnt te helpen bij baarmoederkramp
Ik dacht eerst ook aan krampen, die optie heb ik al geprobeerd vandaag. Werkt jammergenoeg niet..:C
quote:chismes schreef op 30 december 2014 @ 23:40:
Kun je wel goed poepen? Als je minder loopt kun je soms opstopping krijgen. Dat kan ook zo voelen.Ja, gewoon normaal elke dag. Aan mijn stoelgang ligt het ook niet.
Avontuur maakt je gelukkig!