jeuk
zondag 13 september 2009 om 23:21
Ik heb allergie dat weet ik gebruik medicijnen helpen goed.
maar nu de laatste maanden heb ik vresenlijke jeuk op m,n hoofd (nee geel luizen)
Nu trek het al naar m,n nek en alles is kapot van het krabbele word er gek van .
en de medicijnen voor m,n allegie helpen niet wat te doen????
word er gestoord van Betty
maar nu de laatste maanden heb ik vresenlijke jeuk op m,n hoofd (nee geel luizen)
Nu trek het al naar m,n nek en alles is kapot van het krabbele word er gek van .
en de medicijnen voor m,n allegie helpen niet wat te doen????
word er gestoord van Betty
zondag 13 september 2009 om 23:26
huisarts idd en misschien daarvan uit naar een dermatoloog. Er zijn verschillende medicijnen tegen jeuk en misschien kan de oorzaak ook behandeld worden.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
maandag 14 september 2009 om 00:49
Heb ik ook een tijd gehad. Bij mij kwam het van shampoo, dat irriteerde mijn hoofdhuid, deels doordat ik het niet goed uit kon spoelen(ja klinkt lekker - ik had toen nog megalang haar) - deels overgevoeligheid. Na verloop van tijd ging het steeds meer jeuken en ging ik steeds meer krabben en kreeg ik open plekjes.. gek genoeg kwam het later zelfs in mn wenkbrauwen, en nee, die was ik niet met shampoo!! 
Heb van de huisarts ketoconazol gehad, hielp wel, maar als het op was kwam het gelijk weer terug.. uiteindelijk heeft het nog het meest geholpen dat ik mn haar lekker kort heb laten knippen! Heb er nu een stuk minder last van, alleen soms nog op bepaald plekjes..
Maar goed, leuk verhaal, ik denk idd ook dat je gewoon maar even lang de HA moet gaan!
Succes ermee!

Heb van de huisarts ketoconazol gehad, hielp wel, maar als het op was kwam het gelijk weer terug.. uiteindelijk heeft het nog het meest geholpen dat ik mn haar lekker kort heb laten knippen! Heb er nu een stuk minder last van, alleen soms nog op bepaald plekjes..
Maar goed, leuk verhaal, ik denk idd ook dat je gewoon maar even lang de HA moet gaan!
Succes ermee!