kalknagel
dinsdag 27 april 2010 om 21:22
Heey,
Ik heb al zo'n 2 jaar last van een kalknage op mijn grote teen.
Nu vertelde mijn schoonzus dat haar nichtje daar ook last van had. Die is langs geweest bij een nagelstyliste en die kreeg daar een nepnagel op. Tot 3 keer toe en hij was verdwenen.
helaas neemt deze alleen geen nieuwe mensen meer
zijn er mensen die daar mee bekent zijn? Of andere tips.. Want ja het mooie weer komt er weer aan, dus blote schoenen en dan is zo;n nagel echt niet mooi
kalknagelolie en nailner heb ik al geprobeerd en werkt voor geen meter
Ik heb al zo'n 2 jaar last van een kalknage op mijn grote teen.
Nu vertelde mijn schoonzus dat haar nichtje daar ook last van had. Die is langs geweest bij een nagelstyliste en die kreeg daar een nepnagel op. Tot 3 keer toe en hij was verdwenen.
helaas neemt deze alleen geen nieuwe mensen meer

zijn er mensen die daar mee bekent zijn? Of andere tips.. Want ja het mooie weer komt er weer aan, dus blote schoenen en dan is zo;n nagel echt niet mooi
kalknagelolie en nailner heb ik al geprobeerd en werkt voor geen meter
dinsdag 27 april 2010 om 21:30
Een kalknagel is een schimmel nagel dus je zal eerst de schimmel moeten bestrijden.
Zomaar een nagel erover heen plakken lijkt mij niet de oplossing.
Ik had het ook en heb wel goede ervaringen met Kalknagelolie (kruidvat) , je moet wel 2 keer per dag smeren en even volhouden.
Zomaar een nagel erover heen plakken lijkt mij niet de oplossing.
Ik had het ook en heb wel goede ervaringen met Kalknagelolie (kruidvat) , je moet wel 2 keer per dag smeren en even volhouden.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
dinsdag 27 april 2010 om 21:39
Naar de pedicure! Als je kalknagelolie op de verdikkingen smeert gebeurt er natuurlijk weinig
Als de pedicure alle verdikkingen van je nagel wegslijpt zodat de nagel zelf weer 'bloot' komt te liggen, werkt kalknagelolie wél. Maar je moet het wel een tijdlang gebruiken voordat je nagel genezen is.
Een kalknagel is eigenlijk een schimmelinfectie, dus je kunt het beste ook je schoenen van binnen bestrooien met schimmeldodend poeder.
Als de pedicure alle verdikkingen van je nagel wegslijpt zodat de nagel zelf weer 'bloot' komt te liggen, werkt kalknagelolie wél. Maar je moet het wel een tijdlang gebruiken voordat je nagel genezen is.
Een kalknagel is eigenlijk een schimmelinfectie, dus je kunt het beste ook je schoenen van binnen bestrooien met schimmeldodend poeder.
dinsdag 27 april 2010 om 22:22
Er is een speciaal soort gel voor schimmelnagels, maar meestal moeten ze dan nog gewoon thuis behandelt worden met een middeltje. Lijkt me trouwens sterk dat ze na 3x een mooie nagel had, een nagel heeft toch een jaartje nodig om weer helemaal uit te groeien. Ligt er mss ook aan in hoeverre de nagel is aangetast, maar het lelijke stuk moet toch helemaal uitgroeien voor het helemaal weg is.