Gezondheid alle pijlers

Kelp tabletten

22-06-2016 11:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van een natuurarts heb ik de tip gekregen om om de dag een kelptabletjente slikken van dr Vogel (200 mcg jodium). Maar is dit gevaarlijk?

Iemand ervaring?
Ga naar een echte arts voor medicijnadvies.
En welk probleem moet dat kelptabletje precies oplossen?
quote:borboletas schreef op 22 juni 2016 @ 11:31:

En welk probleem moet dat kelptabletje precies oplossen?jodiumtekort meestal
Waarom twijfel je eigenlijk over het advies van de natuurarts? Blijkbaar heb je toch niet genoeg vertrouwen in de kennis en kunde van deze. Ga voor een second opinion naar een reguliere arts.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Eet je brood en gebruik je gejodeerd zout? Dan is jodium (kelp) bij slikken naar mijn idee klinkklare onzin.

Zo niet, heb je ook jodium houdende druppels.
Ik twijfel ook of ik zal gaan slikken. 150 mcg schijnt voldoende te zijn. NB Ik eet geen brood en gebruik geen zout.
"Boring conversation anyway"
quote:BriannaF schreef op 22 juni 2016 @ 11:58:

Ik twijfel ook of ik zal gaan slikken. 150 mcg schijnt voldoende te zijn. NB Ik eet geen brood en gebruik geen zout.Huisarts?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Waarom twijfel je?
quote:pieterpad schreef op 22 juni 2016 @ 12:31:

Waarom twijfel je?Ik ben bang dat het mijn schildklier op hol brengt..
quote:BriannaF schreef op 22 juni 2016 @ 11:58:

Ik twijfel ook of ik zal gaan slikken. 150 mcg schijnt voldoende te zijn. NB Ik eet geen brood en gebruik geen zout.Waarom eet je geen brood?
quote:Daaromniet schreef op 22 juni 2016 @ 21:20:

[...]

Waarom eet je geen brood?Nooit lekker gevonden. In elk ander land eten ze 2 keer per dag warm, dat is meer mijn manier.
"Boring conversation anyway"
Bij sommige schildklier aandoeningen is het schadelijk om kelp te gebruiken. Ik zou de huisarts de schildklierwaardes laten bepalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven