Kies/zenuwpijn

zondag 27 juni 2010 om 14:32
quote:Isabelle41 schreef op 27 juni 2010 @ 14:27:
Bel met de apotheek. Misschien is er een sterkere pijnstiller in de apotheek te koop. Waarom heb je nog niet gebeld? Als het al een paar dagen aan de gang is.
Ik heb de noodtandarts aan de lijn gehad en deze vraagt 80 euro om de kies te trekken, dus ik heb besloten om een spoedafspraak te maken morgen met mijn eigen tandarts.
Ibuprofen heeft in de eerste instantie prima geholpen.
Bel met de apotheek. Misschien is er een sterkere pijnstiller in de apotheek te koop. Waarom heb je nog niet gebeld? Als het al een paar dagen aan de gang is.
Ik heb de noodtandarts aan de lijn gehad en deze vraagt 80 euro om de kies te trekken, dus ik heb besloten om een spoedafspraak te maken morgen met mijn eigen tandarts.
Ibuprofen heeft in de eerste instantie prima geholpen.
zondag 27 juni 2010 om 14:36
zondag 27 juni 2010 om 14:49

zondag 27 juni 2010 om 14:54
zondag 27 juni 2010 om 15:13
Die 80,- die je bij de nood tandarts moet betalen kan je toch gewoon weer bij je zorgverzekering declareren? of is het meer zo ik heb het geld niet.....
ik weet wat je voelt net afgelopen woensdag op de spoedpoli geweest om mijn verstandskies te laten trekken, die tegen een spier in mijn mond aan het drukken was... echt hel!
en inderdaad combineren dat versterkt elkaar....
sterkte
ik weet wat je voelt net afgelopen woensdag op de spoedpoli geweest om mijn verstandskies te laten trekken, die tegen een spier in mijn mond aan het drukken was... echt hel!
en inderdaad combineren dat versterkt elkaar....
sterkte
zondag 27 juni 2010 om 15:46
Ik ben ook weleens bij een noodtandarts geweest, moest contant afrekenen, maar kreeg het gewoon weer vergoed. Ik zou echt naar een noodtandarts gaan!!! Uit ervaring weet ik dat paracetamol en ook ibuprofen amper iets uithalen bij zenuwpijnen, ibuprofen dan iets meer dan paracetamol, maar toch.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
zondag 27 juni 2010 om 15:50
Helaas, ook ik ken die pijnen maar al te goed. Soms helpt het inderdaad om verschillende pijnstillers te combineren. Mag natuurlijk eigenlijk niet, maar als je vergaat van de pijn doe je alles. Bij sommige pijn haalt echter niks meer iets uit. Had ik laatst, wilde bijna mijn hoofd tegen de muur aan rammen, werd er gek van. Dat is dan ook de enige keer dat ik blij ben als ik naar de tandarts mag. Heel veel succes.
zondag 27 juni 2010 om 15:54
quote:ivy1970 schreef op 27 juni 2010 @ 15:50:
Dat is dan ook de enige keer dat ik blij ben als ik naar de tandarts mag. Herkenbaar en ik moest 140 euro ofzo betalen en dat had ik er heel erg voor over, ook al kreeg ik het later weer terug, maar om van die pijn af te komen...............
Dat is dan ook de enige keer dat ik blij ben als ik naar de tandarts mag. Herkenbaar en ik moest 140 euro ofzo betalen en dat had ik er heel erg voor over, ook al kreeg ik het later weer terug, maar om van die pijn af te komen...............
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss

zondag 27 juni 2010 om 16:55
Kan best dat je kies er helemaal niet uithoeft en het een zenuwbehandeling wordt trouwens. Gelukkig dat de combi helpt! Is geen oplichterij maar normaal hoor, ik was zelf ooit 200 euro kwijt en moest gister bij de weekenddierenarts helaas mijn katje laten inslapen en ook 190 euro in een keer hup betalen.