Kinkhoest duurt lang
donderdag 7 februari 2019 om 14:44
Hee!
Ik heb nu al een hele lange periode dat ik flink moet hoesten! Het leek echter over te zijn maar ik begin weer! Nou heb ik het idee dat ik dit wel kan hebben! Het hoesten zelf!
Maar mijn ogen en oren zitten helemaal dicht! Het lijkt net of ik door de bergen rijd waar ik heletijd mijn oren moet klaren. Ook lijkt het met Mn ogen of ik heletijd aan het duiken ben zn druk op Mn ogen
Ik heb ook een tijd heel veel slijm overgegeven en 8 kg afgevallen. Zo wat ik lees op internet zijn dat wel alle fases!
Nu vind ik het engst dat het hoesten wel over is gegaan zo nu en dan nog een klein aanvalletje. Maar dat ik moe ben! Zo vreselijk moe! Slaap ook niet goed door!
Is dit bij mensen Herkenbaar die het hebben gehad? Ik lees verhalen dat het heel lang kan duren maar ook dat het bij sommige best snel over is.
Vermoeidheid herkenbaar dus bij jullie?
Ik heb nu al een hele lange periode dat ik flink moet hoesten! Het leek echter over te zijn maar ik begin weer! Nou heb ik het idee dat ik dit wel kan hebben! Het hoesten zelf!
Maar mijn ogen en oren zitten helemaal dicht! Het lijkt net of ik door de bergen rijd waar ik heletijd mijn oren moet klaren. Ook lijkt het met Mn ogen of ik heletijd aan het duiken ben zn druk op Mn ogen
Ik heb ook een tijd heel veel slijm overgegeven en 8 kg afgevallen. Zo wat ik lees op internet zijn dat wel alle fases!
Nu vind ik het engst dat het hoesten wel over is gegaan zo nu en dan nog een klein aanvalletje. Maar dat ik moe ben! Zo vreselijk moe! Slaap ook niet goed door!
Is dit bij mensen Herkenbaar die het hebben gehad? Ik lees verhalen dat het heel lang kan duren maar ook dat het bij sommige best snel over is.
Vermoeidheid herkenbaar dus bij jullie?
donderdag 7 februari 2019 om 14:57
Nou ik ben daar geweest omdat ik dacht allergies te zijn voor de hond die ik net heb. Begon zeg maar tegelijk! Nu zei de huisarts het klinkt meer als kinkhoest! Maar laten testen op allergie was ik niet! Erna dacht ik gaat van zelf wel beter dan! Nu voor maandag een afspraak gemaakt om te laten checken! Alleen hoest niet heel veel meer dus bang dat ze t dalijk dat net niet meer kunnen zien
donderdag 7 februari 2019 om 16:07
donderdag 7 februari 2019 om 17:48
donderdag 7 februari 2019 om 18:45
Ik heb kinkhoest gehad, kinderen ook, getest. En nee, jouw verhaal is voor mij niet herkenbaar. Kinkhoest was voor mij niet flink hoesten, maar hoesten of je ingewanden eruit moeten en ieder beetje zuurstof naar binnen gieren. En een paar dagen minder hoesten was ons helaas niet gegund.
Maar maakt niet uit of het herkenbaar is, het lijkt me niet gek als het niet bij iedereen het zelfde verloopt. Als het van het weekend beter gaat kan je de afspraak afzeggen en anders kan je maandag je vragen stellen.
Maar maakt niet uit of het herkenbaar is, het lijkt me niet gek als het niet bij iedereen het zelfde verloopt. Als het van het weekend beter gaat kan je de afspraak afzeggen en anders kan je maandag je vragen stellen.
vrijdag 8 februari 2019 om 09:15
Doodziek Door echt 4 maanden hoesten of op het laatst ook met minder hoesten? Heb 3 maanden echt heledagen lopen hoesten, nu voel ik me gewoon beroerd met af en toe een flinke hoest
vrijdag 8 februari 2019 om 09:18
Dat bedoel ik idd met flink hoesten. Tot stikken aan toe. Maar hoesten is nu wel flink minder geworden. Denk na 3 maanden aan t eind in zicht. Alleen voel me nog echt beroerd. Flink moe druk op de oren en ogen en neus helemaal dicht
thistle schreef: ↑07-02-2019 18:45Ik heb kinkhoest gehad, kinderen ook, getest. En nee, jouw verhaal is voor mij niet herkenbaar. Kinkhoest was voor mij niet flink hoesten, maar hoesten of je ingewanden eruit moeten en ieder beetje zuurstof naar binnen gieren. En een paar dagen minder hoesten was ons helaas niet gegund.