Gezondheid alle pijlers

Klachten weken na blaasontsteking houden aan..

30-08-2013 13:09 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een jonge vrouw van 23 jaar oud. Ik loop al een heel aantal weken met klachten rond. Het begon met een blaasontsteking. Hoewel na de ab kuur mijn urine schoon bleek te zijn, blijf ik rug -en buikklachten houden. Ook heb ik constant het gevoel van een volle blaas. Van het langer ophouden van urine krijg ik buikpijn. Dit was voor de blaasontsteking niet het geval.

Vooral de zeurende rugpijn is erg hinderlijk. Ook heb ik constant een vol gevoel in mijn maag; dit had ik voor de blaasontsteking niet.

Bloedonderzoek kwam niets uit..

Heeft iemand een idee wat dit misschien zou kunnen zijn..?
De ontsteking kan al wel weg zijn, maar de huid, de binnenwand, zeg maar, van je blaas is nog gevoelig. Het duurt veel langer eer dat helemaal echt weer als het oude is. Het moet allemaal weer aansterken.

Als de arts niets kan vinden dan zou dat het kunnen zijn
Ik denk dat de huisarts daar misschien een antwoord op heeft

De huisarts denkt misschien aan galstenen, maar ik zie niet de link tussen de galwegen en mijn blaasklachten?
quote:vivaatje02 schreef op 30 augustus 2013 @ 13:26:

De huisarts denkt misschien aan galstenen, maar ik zie niet de link tussen de galwegen en mijn blaasklachten?

Dat is een ander verhaal. Vergeet dan maar wat ik heb geschreven en luister naar je arts.

Die link is er overigens wel.
Bedankt voor je snelle reactie. Maar vaak moeten plassen, rugpijn (en daarbij het volle gevoel in mijn maag), heeft dat een link met mogelijke galstenen?
Ik heb dezelfde klachten (sinds een heeeeleboel blaasontstekingen), maar ik heb er niet altijd last van. Alleen soms voor en na toiletbezoek, maar dan kan zo'n "aanval" soms wel uren duren. Mijn ha noemt het blaaskrampen. Wat Cateautje zegt, moet vanzelf weer genezen / overgaan. Sterkte!
Sterkte TO.
anoniem_128241 wijzigde dit bericht op 30-08-2013 14:17
Reden: Sorry, ik was onaardig
% gewijzigd
quote:vivaatje02 schreef op 30 augustus 2013 @ 13:26:

Al zou hier iemand zeggen dat die link er idd niet is, dan nog zou ik naar de huisarts luisteren in plaats van een anoniem account op viva.

Heeft de huisarts je al verteld wat hier aan te doen is?
Je zou D-Mannose kunnen proberen. Of Solidago.

Ik weet dat er hier genoeg mensen zijn die hier niets van moeten weten, maar uit ervaring weet ik dat er veel mensen mee geholpen zijn.

Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven