Gezondheid alle pijlers

Kleine aangesloten ronde vlekjes in mijn gezicht

08-01-2010 19:02 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen viel me ineens op dat ik ronde aaneengesloten vlekjes in mijn gezicht heb, vlak naast een moedervlek.

Aan de huid is verder niets te zien, je ziet alleen kleine ronde rondjes zitten. Het verbaas me omdat het echt een patroontje lijkt.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Het zijn allemaal kleine rondjes van dezelfde grote.

Als ik er aan voel voel je niks. Het is gewoon helemaal glad. Het is ook maar vaag zichtbaar. Hoop dat ik het goed omschreven heb

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik vind het klinken als ringworm, een schimmelinfectie van de huid.Dit kun je evt oplopen van katten ( en andersom trouwens).

Geeft rode kringetjes ,soms wat verheven en in het midden wit.
quote:spotlessmind schreef op 08 januari 2010 @ 19:31:

[...]

Helemaal waar. Ik probeer nooit te googlen als ik iets heb, want het lijkt altijd terminaal te zijn en is het nooit. Maar soms kan het geen kwaad. Mijn huisarts zei dat ik bloeduitstortingen had toen het toch echt Lyme was. Verder een prima kerel hoor.tuurlijk kan je huisarts het altijd eens een keer mis hebben, maar ik denk dat die toch een beter antwoord kan geven op deze vraag dan forummers die geen idee hebben hoe het eruit ziet en de ballen verstand hebben van dermatologie.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Fijn dat jullie zo meedenken.

Bergje ik heb het bekeken maar al die afbeelding zijn best ernstig idd. Moeilijk met mezelf te vergelijken zo.

Vind het zo wat om meteen naar ha te gaan. Bedoel heb er geen last van. Maar wil wel graag weten wat het is....
In een kat. Ga even kijken naar ringworm
Lijkt het ook niet op. Dat is allemaal veel vuriger...
Weet dat een forum niet de beste plaats is, maar het is weekend en ik dacht wellicht dat iemand denkt o dat heb ik ook gedacht en is dit....
Ik zou maandag even een afspraak maken bij de huisarts, tenzij je het weekend klachten krijgt als hoge koorts, zwelling en roodheid.Dan de HAP bellen.
Couperose ?

Ik roep ook maar wat..
Work, bij plotselinge veranderingen in je huid altijd even laten checken door de huisarts.

Niet om je te laten schrikken, maar de meeste celwoekeringetjes zien er niet verontrustend uit. Toch zijn sommigen daarvan kanker, goed of kwaadaardig en dan moet je er zo snel mogelijk wat aan laten doen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Bedankt Poezewoes, zal ik doen. Ik denkook dat het niets bijzonder is, maar toch ben je ook niet gerust als je niet weet wat het is...
De kans dat het iets raars is is klein. maar als het iets raars is, kan je er maar beter zo snel mogelijk af zijn.

oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven