Gezondheid alle pijlers

Kleine aangesloten ronde vlekjes in mijn gezicht

08-01-2010 19:02 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen viel me ineens op dat ik ronde aaneengesloten vlekjes in mijn gezicht heb, vlak naast een moedervlek.

Aan de huid is verder niets te zien, je ziet alleen kleine ronde rondjes zitten. Het verbaas me omdat het echt een patroontje lijkt.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Het zijn allemaal kleine rondjes van dezelfde grote.

Als ik er aan voel voel je niks. Het is gewoon helemaal glad. Het is ook maar vaag zichtbaar. Hoop dat ik het goed omschreven heb

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ziekte van Lyme?
quote:Mieomij schreef op 08 januari 2010 @ 19:08:

Ziekte van Lyme?

Hoe kom je daar nou weer bij?

Work: Zijn het niet kleine rode moedervlekjes? Ben je toevallig rossig?
Bij de ziekte van Lyme krijg je volgens mij ook rondjes op je lichaam.

Maar ik ben dokter House niet..
Nee, ik ben niet rossig. Ik heb al op Google gezocht maar kan het tot nu toe niets vinden.
het ziet er een beetje uit als een honinggraat patroon.

echt aaneengesloten en zo duidelijk met een vorm. Daarom viel het me echt op.
Vreemd dat alle vlekjes er hetzelfde uitziet. En dan een honingraadvorm.....?? Kun je evt. een foto plaatsen?
MIjn vriend zegt net ook dat honingraatje lijkt. Vanmorgen dat ik eerst dat ik ergens op gelegen had.
Heb helaas geen camera op moment...
Probeer op internet iets te vinden dat er op lijkt
http://www.dermnet.com/

Zoek hier eens
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zoiets maar dan anders?

http://www.dermnet.com/Duck-Itch/picture/12906
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb iets gevonden dat het erop lijkt. Ik weet echter niet of ik dit forum de juiste plek is om deze info op te plaatsen.....

Wat zal ik doen?
Kan het niet iets met die moedervlek te maken hebben?
Plaats maar bergje hoor,geen probleem.

BgB het lijkt er niet op...
Hetgeen ik heb gevonden is heftig Work.....

Ik twijfel heel erg en wil je niet ongerust maken
Ik heb het idee dat het los staat van de moedervlek

het lijkt geen verband met elkaar te hebben. Het jeukt ook niet doet niet zeer. Maar door de vorm vind ik het wel heel apart
Kan heel goed een lichte moedervlek zijn. Als je je zorgen maakt, moet je even je huisarts vragen wat die ervan vindt.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:Mieomij schreef op 08 januari 2010 @ 19:11:

Bij de ziekte van Lyme krijg je volgens mij ook rondjes op je lichaam.

Maar ik ben dokter House niet..

Bij Lyme krijg je één grote kring, niet meerdere vlekjes (been there).

Work: Zijn het knalrode plekjes? Bloedachtig? Meer pukkelachtig?
Het is echt een rkingetje die wat rood is en midden in gewoon transparant.. Niet pukkelachtig, geen bloed en niet knalrood.

Het valt ook niet extreem op. Allen de vorm valt op..
Het lijkt onderhuids te zijn
Work, google even op

Livedo Reticularis

(paarse streperige honingraat tekening van de huid)
kan zoveel zijn en hier op het forum kun je niet (zelfs niet met plaatje) zeggen wat het zal zijn.Ik kan je wel 100 mogelijkheden geven, maar daar word je echt niet wijzer van. Als het blijft bestaan, ga dan naar je dokter toe en die kan wel zien of het een goed danwel kwaaadaardige moedervlek, litteken, couperose, allergie, schimmel of nog iets anders is.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:Bergje65 schreef op 08 januari 2010 @ 19:26:

Work, google even op

Livedo Reticularis

(paarse streperige honingraat tekening van de huid)fantasievol, maar dit komt bij de benen voor en een stuk uitgebreider dan een plekje in je gezicht
quote:singalala schreef op 08 januari 2010 @ 19:29:

kan zoveel zijn en hier op het forum kun je niet (zelfs niet met plaatje) zeggen wat het zal zijn.Ik kan je wel 100 mogelijkheden geven, maar daar word je echt niet wijzer van. Als het blijft bestaan, ga dan naar je dokter toe en die kan wel zien of het een goed danwel kwaaadaardige moedervlek, litteken, couperose, allergie, schimmel of nog iets anders is.Helemaal waar. Ik probeer nooit te googlen als ik iets heb, want het lijkt altijd terminaal te zijn en is het nooit. Maar soms kan het geen kwaad. Mijn huisarts zei dat ik bloeduitstortingen had toen het toch echt Lyme was. Verder een prima kerel hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven