Gezondheid alle pijlers

Kleine rode bloeduitstortinkjes over hele lichaam..

17-03-2008 10:26 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen heb ik over mijn hele lijf hele kleine rode bloeduitstortinkjes (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Het begon bij mijn onderbenen en werd binnen een paar dagen snel erger en verspreidde zich over mijn hele lichaam. Ook een aantal spontane blauwe plekken (één enorme donkerblauwpaarse plek op mijn bovenbeen, ik heb me zeker niet gestoten).

Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en volgens haar is het geen allergische reactie, heeft het niks met mijn hooikoorts te maken, maar is het 'iets' in mijn bloed. Ik moest halsoverkop bloedprikken, de uitslag komt morgen. Bloed wordt getest op dingen waar ik niet blij van word...: nierfuncties, kreat, mdrd, bse, hb, leuko/diff, thrombo's, iets met stollingsziektes ofzo.

Morgen krijg ik de de uitslag, maar ik zit nu behoorlijk in de stress. Kent iemand deze verschijnselen? Ik voel me overigens prima.
Hey Alice,

Nee ik ben niet de collega die ook ITP heeft gehad, gelukkig niet, jeetje als ik dat zo allemaal lees word je er niet echt vrolijk van.

Ja mijn tante zag het niet echt meer zitten, ze mag waarschijnlijk deze week naar huis, chemo heeft ze al een tijdje niet gehad omdat ze ook die bacterie had. Het gaat wel redelijk nu met haar geloof ik hoor.

Jeetje wat een bijwerkingen hé die prednison, het is wel een paardenmiddel maar giga rotzooi. Ik hoop dat de slapeloze nachten snel over zijn dat lijkt me vreselijk. En een emotionele dweil, nee joh petje af voor je hoor, je hebt in korte tijd nogal niet wat voor je kiezen gehad, dat gaat je echt niet in de koude kleren zitten.

Meid alle sterkte en hopelijk een goede nachtrust vannacht.

veel liefs Jolika
Ik heb sinds 3 weken, overal kleine rode puntbloedinkjes, heb wel toen een cortisone injectie in schouder gehad, die stijf was na val! Maar het is niet beter geworden, en nu zit ik met die bloedinkjes op benen, armen, gezicht, ziet er echt niet uit! Dokter zegt : komt niet van de cortisone injectie. Waar dan wel van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven