Gezondheid alle pijlers

Kletstopic: leven met pijn

17-09-2020 20:33 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En ik vind panty's ook brŕrr Dreamer :proud:
Maar dochter vindt het heerlijk. En een broek onder een jurk ( ik heb vaak een soort legging eronder) vindt ze geen gezicht.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Goeie hardloopschoenen zijn ook wat waard, Dreamer, maar ik ging uit van nette schoenen..
Goeie wandelschoenen zoek ik ook nog, heb nog een zwarte teennagel van afgelopen zomer.
Ja, hij moet een nieuwe rijbewijs aanvragen, dat duurt dus nu al zo lang. Hij denkt dat het om een theorieexamen gaat die hij wel heeft gehaald, maar dat dat het wellicht is wat daar niet goed gaat. To be continued, want ze gaan hem vandaag terugbellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga dus niet hardlopen op die schoenen he ;-))

Wat apart dat je voor alles weer een nieuw rijbewijs moet aanvragen :O
Kun je zoiets nog afschrijven op bedrijfskosten?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Haha panty’s ja, alleen de grootste maten zitten goed.
Maar zo zoek ik nog de ouderwetse maillots, in ieder geval de maillots van een jaar of 10-15 jaar geleden, die zaten heerlijk. De huidige maillots glimmen of zijn zo stijf, ik weet niet wat er mee is.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
24-11-2020 10:03
Ik ga dus niet hardlopen op die schoenen he ;-))

Wat apart dat je voor alles weer een nieuw rijbewijs moet aanvragen :O
Kun je zoiets nog afschrijven op bedrijfskosten?
Vast wel/niet, maar dát gaat over €40?
Vindt eerder die tijd die hij er aan kwijt is veel erger, dat kun je niet declareren.
Het gaat nog om zn D waar het op vast zit, maar al vanaf begin feb.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
24-11-2020 10:03
Ik ga dus niet hardlopen op die schoenen he ;-))
Owwwwwww ik dacht ook al, hardlopen???

:)
Mooi als iemand het wel kan, maar het is niet voor mij weggelegd, ik kom ook nooit in die roes/2e adem.

Ik wil gewoon weer naar de sportschool als ik hier weer uit ben.
Toen dit begon lag ik smorgens nog aan De gewichten te trekken en smiddags, ja snel nog even met de stofzuiger door t huis gegaan want last!!!!!! en sindsdien gevloerd.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
24-11-2020 10:03
Ik ga dus niet hardlopen op die schoenen he ;-))

Wat apart dat je voor alles weer een nieuw rijbewijs moet aanvragen :O
Kun je zoiets nog afschrijven op bedrijfskosten?
Ja dat kunnen wij, omdat man dus een eigen bedrijf heeft, gelukkig wel. Net als de extra scholing die elke zoveel jaar moet . Dat gaat ook vaak om grote bedragen.

Dreamer en Suzy, ik kwam net via een berichtje op dochters Facebook ( scroll ik soms even doorheen) op jullie Facebook pagina terecht. Jullie weten dat deze dus open staan? Ik kon alle berichten van jullie gewoon zien. :O
Ik heb nu dus ook beeld bij jouw kind in Londen Dreamer!
lientje69 wijzigde dit bericht op 24-11-2020 10:26
0.36% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles openstaan hoor Lientje :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
24-11-2020 10:26
Ik heb niet alles openstaan hoor Lientje :)
Dan post jij veel! :P :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik was dus een artikel aan het lezen waar Suzy op gereageerd had. Toen dacht ik hee bekende naam even doorklikken. Zo kwam ik er dus terecht. :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
noglangnietjarig schreef:
24-11-2020 09:40
Koud ja! Ik de keuken is de vloerverwarming aan, nu gaat de houtkachel aan, want geen zon in huis is mij te koud.
Heerlijk Dreamer, schoenen kopen!
Uitslag staat ook op mijn ziekenhuis. Vernauwingen, dus ik hoef de huisarts niet meer te bellen.
Nu een beetje vaart erachter dan kan ik fris en fruitig het nieuwe jaar in.
Zoon belt met rwd, hij heeft al vanaf eind januari álle rijbewijzen, maar krijgt het steeds maar niet op zn rijbewijs bijgeschreven. Normaal moet de gemeente dat doen oid, in ieder geval dáár moet hij zijn voor zn rijbewijs, maar hij wordt steeds heen en weer gestuurd. Tis onderhand bijna december.
Vernauwingen, maar zit er ook iets bekneld?

Ik ben jaloers op je houtkachel :biggrin:
Goedemorgen,

Ik heb vandaag niks op de planning, lekker rustig dus. Al zit er nu een was in de wasmachine en heb ik toch weer te lang gezeten wat ik nu dus moet bezuren.

Mijn oma belde alweer dat ze op bezoek wil komen. Ik heb er gewoon geen puf voor (dat ligt niet aan haar persoonlijk) maar men lijkt nog steeds te denken dat ik me stierlijk verveel thuis. Misschien moet ik mijn agenda gewoon eens delen met mijn omgeving :P

Ik ben een beetje in een zeikbui geloof ik Mijn psych vind ik dat vooruitgang boek, ik vind het alleen maar moeilijker worden. Schijnt er dan weer bij te horen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
24-11-2020 10:28
Dan post jij veel! :P :proud:

Valt wel mee. Maar een mooie foto mag iedereen wel zien.
Zoon in Londen zet zelf veel open.

het is wel zo dat je berichten automatisch op dezelfde privacystand gaan als je vorige bericht, dus soms slipt er wat tussendoor. Maar ik post lang niet dagelijks.

Sterkte Bridge!
Later is nu
Dank je wel Dreamer :)
Alle reacties Link kopieren
Bridge35 schreef:
24-11-2020 10:31
Vernauwingen, maar zit er ook iets bekneld?

Ik ben jaloers op je houtkachel :biggrin:
Ik stuur je een pb met de uitslag, doordat het vernauwd is wat door slijtage/artrose is gebeurd worden de/een zenuwen/zenuwwortel beknelt wat die pijn geeft.

Je hebt inmiddels een pb
Sterkte Bridge :hug:
Ik word van alleen het lezen van al je afspraken al duizelig.

Wat een gedoe met die rijbewijzen. Dat heb ik nooit geweten.

Pfft. De boodschappen van appie zijn weer opgeruimd. Het was veel vandaag. Toen ik klaar was kwamen de kinderen naar beneden. Iets zei me dat ik het helemaal verkeerd aangepakt had vandaag.

Fijne dag allemaal.
noglangnietjarig schreef:
24-11-2020 11:18
Ik stuur je een pb met de uitslag, doordat het vernauwd is wat door slijtage/artrose is gebeurd worden de/een zenuwen/zenuwwortel beknelt wat die pijn geeft.

Je hebt inmiddels een pb
Ik heb geantwoord.
Kun je de rest van de dag wel rustig aandoen Moyrrie?
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
24-11-2020 07:35
Ja, maar die gelooft niet meer. Zolang ze geloven is het van en dan is het goed :proud:
1x kreeg de één een Ajaxpyjama (groot Ajaxfan) en de ander één van Feyenoord (houdt niet van voetbal, maar als het dan voetbal is, dan maar Feyenoord). Sja, kon man niets van zeggen, natuurlijk :lol:

EN goedemorgen. Ik betwijfel nu even of de yoga gisteren wel zo'n goed idee was :P
(spierpijn dus, nogal) Ik heb niet eens zoveel anders gedaan dan vorige week.
Zij geloof nog wel en dat was zes jaar geleden ook al zo...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
24-11-2020 10:29
Ik was dus een artikel aan het lezen waar Suzy op gereageerd had. Toen dacht ik hee bekende naam even doorklikken. Zo kwam ik er dus terecht. :proud:
Als je op openbare berichten reageert kan iedereen dat zien. Verder heb ik sommige berichten openbaar op fb en heel veel niet.

Maar maak rustig zelf een account aan, dan kan je vriendjes worden en alles zien 😬
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Bridge35 schreef:
24-11-2020 11:33
Kun je de rest van de dag wel rustig aandoen Moyrrie?
Helaas niet. Ik heb vanmiddag nog een afspraak met de psycholoog. Mijn eerste afspraak in het traject. Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Yeah, vanmorgen weer gezwommen! Heb er een kilometer op zitten. Nu compleet af.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Moyrrie- schreef:
24-11-2020 11:40
Helaas niet. Ik heb vanmiddag nog een afspraak met de psycholoog. Mijn eerste afspraak in het traject. Ik ben benieuwd.
Sorry, dat wist ik. Niet aan gedacht. Heel veel succes vanmiddag :hug:
suzyqfive schreef:
24-11-2020 11:45
Yeah, vanmorgen weer gezwommen! Heb er een kilometer op zitten. Nu compleet af.
Wauw, goed bezig!
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
24-11-2020 11:40
Als je op openbare berichten reageert kan iedereen dat zien. Verder heb ik sommige berichten openbaar op fb en heel veel niet.

Maar maak rustig zelf een account aan, dan kan je vriendjes worden en alles zien 😬

Dat kun je ook afschermen. Ik zie soms ergens dat er reacties onder een bericht zijn, maar kan er dan geen lezen.

Ik vind 11 jaar wel oud om nog te geloven in Sinterklaas :O
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven