kloof in teen
woensdag 12 juni 2013 om 06:48
Elke zomer is het weer hetzelfde liedje ik krijg een behoorlijke kloof in mijn grote teen.
De huid scheurt gewoon open wat ik er ook tegen probeer te doen.
Ik heb van alles al geprobeerd maar niets helpt.
Vaseline , schrubben en nachtje slapen met sokken en dikke laag creme. Klovencreme , uierzalf.
Heeft iemand van jullie een tip?
Het ziet er niet tof uit , maar doet ook echt pijn !
De huid scheurt gewoon open wat ik er ook tegen probeer te doen.
Ik heb van alles al geprobeerd maar niets helpt.
Vaseline , schrubben en nachtje slapen met sokken en dikke laag creme. Klovencreme , uierzalf.
Heeft iemand van jullie een tip?
Het ziet er niet tof uit , maar doet ook echt pijn !
woensdag 12 juni 2013 om 07:59
woensdag 12 juni 2013 om 11:48
ik gebruik levertraanzalf, had afgelopen weekend ook een bloedende kloof opgelopen, met de zalf (die had ik dik opgesmeerd en dichtgeplakt) was de pijn na een dag over. Het heet jecovitol en ik vind het veel beter helpen dan al die klovencremes die er te koop zijn. (ik heb er veel geprobeerd)
Wat op de lange termijn helpt is om je eelt te vijlen zodat er minder kloven kunnen ontstaan. De pedicure kan je hierbij ook helpen maar je komt zelf ook een eind als je na het douchen gaat vijlen. En iedere avond voor het slapengaan je voeten insmeren met creme.
veel succes!
Wat op de lange termijn helpt is om je eelt te vijlen zodat er minder kloven kunnen ontstaan. De pedicure kan je hierbij ook helpen maar je komt zelf ook een eind als je na het douchen gaat vijlen. En iedere avond voor het slapengaan je voeten insmeren met creme.
veel succes!
woensdag 12 juni 2013 om 11:52
Ik heb een heel droge huid van mijn voeten en moet goed smeren.
Wil je direct van de pijn af? Ik ga je iets heel geks zeggen maar je bent echt direct van de pijn verlost. Plak je kloof dicht met secondenlijm! Echt, direct geen pijn meer, ik weet hoe zeer kloven kunnen doen en doe dit al jaren. Succes verzekerd.
Wil je direct van de pijn af? Ik ga je iets heel geks zeggen maar je bent echt direct van de pijn verlost. Plak je kloof dicht met secondenlijm! Echt, direct geen pijn meer, ik weet hoe zeer kloven kunnen doen en doe dit al jaren. Succes verzekerd.
woensdag 12 juni 2013 om 12:03