Gezondheid alle pijlers

knapje in hoofd

19-10-2011 19:41 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
vanmiddag had ik bij het opstaan een soort van knapje in mn hoofd, en gelijk daarna werd ik heel duizelig. En even een soort van evenwichtstoornis. Na ongeveer een minuut ging dit weer over. Nu alleen nog een beetje draaierig. Herkend iemand dit?

(ik heb regelmatig last van draaiduizeligheidsaanvallen, maar zo'n knapje heb ik nog nooit gehad)
eh had je vanmiddag niet de dokter kunnen bellen ?
Nee herken het niet.

Duizeligheid is geen vreemde voor mij. Maar een knapje komt me niet bekend voor.

Bel morgenochtend even de dokter die kan je vast meer vertellen.
Heb het ooit ook gehad, ook voorzien van duizelingen. Bij mij is het toen uitgelopen op een zeer zware griep met hoge koorts.

Een arts raadplegen is sowieso nuttig denk ik.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Mijn oma had dat ook. Toen kreeg ze een dag later een hele zware hersenbloeding. Na het ziekenhuis heeft ze nog een hele tijd verlamd in het verpleeghuis gezeten....
Ik herken het wel hoor een knapje en dan een suis, klinkt lekker vaag, maar leef nog steeds en niks aan de hand à la wat jo 12345 zegt. Zou mij er niet te druk over maken, behalve als de duizeligheid dan even de huisarts bellen morgen
quote:jo12345 schreef op 19 oktober 2011 @ 19:53:

Mijn oma had dat ook. Toen kreeg ze een dag later een hele zware hersenbloeding. Na het ziekenhuis heeft ze nog een hele tijd verlamd in het verpleeghuis gezeten....Die is lekker
Ik heb niet echt het idee dat het wat ernstigs is hoor, ben moe en heb wat stress gehad. Zocht het in die richting. (denk niet in de richting van een hersenbloeding o.i.d, maar nu ik dit zo lees..)

Knorretje28: wanneer komt dit bij jou opzetten, en heb je er dan ook nog klachten bij?
Ik heb het weleens in mijn buik gehad. Toen brak mijn vruchtwater. Verder als je ongerust bent naar de HA.
Wat voor knapje bedoel je precies? Wat voel je?
Gingen misschien je oren dicht zitten/open?
het was een soort knapje in het midden van mn hoofd, en gelijk op dat moment allemaal 'sneeuw'in mn hoofd (en net alsof ik dat ook hoorde ruizen). En ook op dat moment een evenwichtstoornis. Ging na een minuutje weer over.
Is het niet een spiertje? Ik knak ook wel eens als ik mijn hoofd draai, dat is een spiertje oid.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja een spiertje zou ook kunnen idd. Mn oren deden trouwens niet raar.
Bij mij knapt het ook regelmatig in mijn hoofd. ik heb laatst een MRI gehad (niet daarvoor) maar daar was niets op te zien
quote:jo12345 schreef op 19 oktober 2011 @ 19:53:

Mijn oma had dat ook. Toen kreeg ze een dag later een hele zware hersenbloeding. Na het ziekenhuis heeft ze nog een hele tijd verlamd in het verpleeghuis gezeten....Lief zeg...
quote:emmetjebee schreef op 20 oktober 2011 @ 10:30:

[...]

Lief zeg...Ook zo lekker opbeurend hè?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:emmetjebee schreef op 20 oktober 2011 @ 10:30:

[...]

Lief zeg...Dat was eerlijk gezegd ook het eerste waar ik aan dacht. De buurvrouw van mijn oma voelde ook wat knappen in haar hoofd kort voordat ze een beroerte kreeg. Ik zou er zelf van schrikken denk ik. Ik wil TO niet bangmaken, maar de huisarts bellen kan nooit kwaad...
Ga vanmiddag toch even langs de huisarts. Meer omdat ik wil weten wat het is. Laat het nog weten!
de huisarts denkt aan een spier. Maakte er verder niet zoveel van. de evenwichtstoornissen nemen ook af.
Gelukkig maar, niks engs. Beterschap!
nee ze heeft ook neurologische onderzoeken gedaan, en er kwam verder niks uit. Hopelijk geen knapjes meer!!!
.
quote:aafke2009 schreef op 20 oktober 2011 @ 16:53:

de huisarts denkt aan een spier. Maakte er verder niet zoveel van. de evenwichtstoornissen nemen ook af.gelukkig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven