Gezondheid alle pijlers

Knobbel in onderbuik

18-08-2010 17:45 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat ik allereerst even zeggen dat ik niet zo snel uit veld ben te slaan maar dit maakt me toch wel ongerust.

Ongeveer 3 weken geleden voelde ik een een bobbeltje links in mijn onderbuik. Ik dacht dat zou misschien harde ontlasting zou kunnen zijn die op dat moment op die plek in mijn dikke darm kon zitten. Gebeurt wel eens vaker.

Maar nu zit het er nog steeds en het is gegroeid naar een omvang van ongeveer 4 bij 4 cm. en wordt ook steeds pijnlijker.

Vanmiddag naar de huisarts geweest en die vertrouwde het ook niet. Moet morgen naar ziekenhuis voor een echo en meeennnnn.........dit is niet leuk meer.

Nogmaals ik maak me niet zo snel druk en ben al helemaal geen dokterloper maar dit hakt er even in.

Maar het zal allemaal wel meevallen?????? TOCH!!!!!!
Ik ben geen arts, maar volgens mij doen kwaadaardige knobbeltjes meestal geen pijn. Ook groeien ze volgens mij niet zo snel als jij nu beschrijft, dus ik zou me nog niet al te veel zorgen maken. Sowieso niet doen natuurlijk, al is dat veel makkelijker gezegd dan gedaan.

Sterkte hoor!
Of het nou meevalt of niet, met nu piekeren bereik je niks. Loop niet op de zaken vooruit maar wacht het gewoon geduldig af.

Misschien even iets leuks doen vanavond? Afleiding...
Ik heb er helemaal geen verstand van dus kom je hier alleen even sterkte wensen. Fijn dat je zo snel terecht kunt en hopelijk valt het allemaal mee.
Ik weet dat ik niet op de zaken vooruit moet lopen en normaal zie ik alles heel positief maar dit is een heel gemeen duiveltje die een spelletje met me speelt en daar baal ik van.

En inderdaad even wat afleiding zoeken vanaaf.

Thanks Girls

XX
Ben er zelfs voor naar een vervangende huisarts gegaan vanmiddag omdat mijn eigen huisarts a.s. maandag pas terug is.

Ook zo steek ik niet in elkaar, ik wacht liever op mijn eigen vertrouwde arts maar ergens had ik het gevoel dat dit kon wachten.