Gezondheid alle pijlers

Knobbel in onderbuik

18-08-2010 17:45 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat ik allereerst even zeggen dat ik niet zo snel uit veld ben te slaan maar dit maakt me toch wel ongerust.

Ongeveer 3 weken geleden voelde ik een een bobbeltje links in mijn onderbuik. Ik dacht dat zou misschien harde ontlasting zou kunnen zijn die op dat moment op die plek in mijn dikke darm kon zitten. Gebeurt wel eens vaker.

Maar nu zit het er nog steeds en het is gegroeid naar een omvang van ongeveer 4 bij 4 cm. en wordt ook steeds pijnlijker.

Vanmiddag naar de huisarts geweest en die vertrouwde het ook niet. Moet morgen naar ziekenhuis voor een echo en meeennnnn.........dit is niet leuk meer.

Nogmaals ik maak me niet zo snel druk en ben al helemaal geen dokterloper maar dit hakt er even in.

Maar het zal allemaal wel meevallen?????? TOCH!!!!!!
Hoi,

Ik heb ook nog nooit in een ziekenhuis gelegen (effe afkloppen...), ik hoop het ook nooit mee te maken.

Het idee om mijn baarmoeder eruit te laten halen vind ik héél naar, dat is ook een emotionele kwestie voor mij, vandaar ook dat ikzelf op zoek ben naar allerlei andere mogelijkheden om iets aan die vleesbomen te doen.

Het is sowieso voor mij heel belangrijk dat ik het moment dát er wat aan gedaan wordt zélf kan bepalen.

Artsen zouden jou in de eerste instantie in deze situatie heel goed voor moeten lichten en de keuze aan jou moeten laten. In Tilburg doen ze dat heel goed vind ik.

Het is niet iets levensbedreigends dus je hebt de tijd om het ook zelf eens goed te onderzoeken, daar wilde ik je op attenderen. En je kunt altijd een second opinion elders vragen als je dat interessant vindt.

groetjes, Iep
ben je al weer bij de gyn geweest?
Hallo allemaal

Als jullie het niet erg vinden klets ik verder op topic 'Vrijwillig baarmoeder laten verwijderen.

Anders wordt het zo dubbelop.

Dus Angel, deze mag je sluiten

Thanks allemaal...xxxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven