Gezondheid alle pijlers

Knobbelige borsten

13-02-2019 09:44 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week bij de huisarts geweest ivm het voelen van vele knobbels. Zij voelt niks bijzonders, maar klierweefsel. Ik hoef niet voor verder onderzoek, maar ik maak me vreselijk ongerust. Ik voel wel 10 knobbels in mn linkerborst en harde stukjes.
Ik heb cup E. Ze zegt dat ik veel klierweefsel heb. Afgesproken om over 3 mnd weer door haar te laten chekken. (Zelf niet meer, want ik voel echt vanalles).
Herkennen jullie knobbelige borsten? En laten jullie dit dan ook door de huisarts onderzoeken?
(In 2011 eens voor een echo en mammagrafie geweest ivm pijnklachten; uitslag goed. Birads 1)
Maar jakkes wat wordt ik toch ongerust van mn borsten... (mn moeder is overleden aan darmkanker en mn vader had een blaastumor, dus ik heb angst) ik wil zo graag vertrouwen op de huisarts. Ben wel snel ongerust over klachten...
Afbeelding
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als je bang bent, vraag dan om een doorverwijzing.
Mag je niet nog eens een echo en mammografie?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Google eens op Mastopathie, die is een verzamelnaam van goedaardige aandoeningen van de borsten. Dan zie je dat je niet de enige bent, en dat er veel meer vrouwen met knobbels en bobbels zijn in de borsten.

Verstandig advies van de huisarts om niet zelf meer je borsten te onderzoeken de komende drie maanden. En dan weer terug gaan naar de huisarts voor een onderzoek.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
hamerhaai schreef:
13-02-2019 09:58
Google eens op Mastopathie, die is een verzamelnaam van goedaardige aandoeningen van de borsten. Dan zie je dat je niet de enige bent, en dat er veel meer vrouwen met knobbels en bobbels zijn in de borsten.