Gezondheid alle pijlers

Korte baarmoeder

25-09-2009 17:37 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb nu ruim een maand de Mirena. Het plaatsen gebeurde bij de huisarts. Eerst wordt gemeten hoe groot de baarmoeder is e.d. Toen zei hij dat deze erg kort was. Plaatsing ging ook wat lastig. Nu een maand later ben ik voor extra controle bij de Gynaecoloog geweest voor een echo. Alles prima en de Mirena ligt goed. Ook hier zei hij weer dat ik een erg korte baarmoeder had. Ik vroeg niet door omdat ze er verder niet over doorgingen. Toch blijf ik er wel even over nadenken. Kon alleen op internet niets vinden hierover. Komt een korte baarmoeder vaak voor en is dat voor een eventuele zwangerschap in de toekomst wel ok? Ik ben zelf klein en tenger, heeft het daarmee te maken misschien?
Vragen voor je arts misschien? Als hij het nodig vindt om dat een paar keer te melden kan ik me goed indenken dat jij vraagt waarom ie dat zegt en wat het betekent.
Een korte baarmoeder is net als een gekantelde baarmoeder, een rechte baarmoeder en een lange baarmoeder, een normale bevinding. Niets om je zorgen over te maken als je zwanger wilt worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven