Gezondheid alle pijlers

Krentenbaard

25-11-2013 15:41 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus krentenbaard opgelopen

Nu lees ik overal dat je er niks aan hoeft te doen en dat het vanzelf weer weggaat (vaak met 3 weken) maar het lijkt net alsof het alleen maar aan het uitbreiden is.

Hoe zijn jullie er vanaf gekomen?
het is heel besmettelijk en elke keer als je er zelf met je handen aan gaat zitten, kan het zich weer uitbereiden.

Dagelijks betadine scrubcreme en heel goed je handen blijven wassen.

Succes ermee.
Volgens mij moet je antibioticumzalf gebruiken om er af te komen? Wat zei je arts?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Komt die krentenbaard van je ONS van afgelopen week???
Ik zou het wel even met een arts overleggen, vooral omdat het zich uitbreidt.

Mijn zoontje kreeg fucidin zalf voorgeschreven, hiermee was het snel weg.
Fucidin zalf helpt erg goed. Is alleen op doktersrecept verkrijgbaar.
Fucidin inderdaad.
quote:boerderijgeit028 schreef op 25 november 2013 @ 15:46:

Komt die krentenbaard van je ONS van afgelopen week???Dat moet écht een lekker wijf geweest zijn, inderdaad...
Ik heb het ooit gehad en heb er antibiotica en zwavelkrijt zalf voor gekregen..Het gaat echt niet vanzelf over, het wordt alleen maar erger als je er niks aan doet.
Zalf van de dokter. En heel heel veel handen wassen want je kan jezelf ook weer besmetten op andere plekken.
Ooit als kind gehad. Kreeg zalf en antibiotica.

Wat ik me nog herinner is dat het heel erg besmettelijk was, dus ik zou er niet te lang mee wachten voordat je helemaal onder zit, en je anderen besmet!
Gewoon zo'n pakje kopen en niet meer aan jezelf zitten, tenzij met plastic wegwerphandschoenen. Zeker als je gaat plassen. Voor je het weet zit je daar ook onder, en dan kun je het wel schudden met een volgende ONS.

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind dat woord echt té smerig; zie dan altijd een mannengezicht met krenten erop geplakt voor me
Dat is die enge ernstige ziekte?

Fucidine zalf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oh, daar ben je weer... Had gister gereageerd op je andere topic. Heel heel heel goed letten opdat je er niet aan zit, want het vocht is enorm besmettelijk. Steeds je handen wassen en laat het indrogen. Houdt ook rekening met je beddengoed enz enz..

Fucidine zalf, zoals gezegd. Maar weet ook van gevallen waarbij het te lang duurde dat deze tabletten kregen. Weet alleen niet wat voor tabletten.

Ziet er akelig en vies uit, ik hoop voor je dat de plekken niet blijven opkomen. Ik werd overigens, na het lezen van jouw eerdere topic, wakker met een 'prutlip'. Zou dat verband hebben met elkaar?
Nou ja.. dat dus..
Yes, ik had het goed geraden! Wat heb ik gewonnen?

Maar even serieus, wat vervelend dat je dat hebt. Ik zou zeker antibioticazalf gaan vragen bij de huisarts en dan hoop ik dat je er snel vanaf bent!
Pff. Waarom heb je dit niet in je eigen topic erbij gezet? Naja goed. Het is mega besmettelijk dus wat andere al zeggen, veel je handen wassen, er niet aan zitten, voor je het weet zit het op je hele lijf als je er niet zorgvuldig mee om gaat.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:loudlikelove1 schreef op 25 november 2013 @ 18:28:

Yes, ik had het goed geraden! Wat heb ik gewonnen?

Maar even serieus, wat vervelend dat je dat hebt. Ik zou zeker antibioticazalf gaan vragen bij de huisarts en dan hoop ik dat je er snel vanaf bent!Een ONS met TO?
quote:wished- schreef op 25 november 2013 @ 18:33:

[...]

Een ONS met TO? En dan niet bijten he?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 25 november 2013 @ 18:41:

[...]

En dan niet bijten he?! Hahah nee, inderdaad.
Yakkie yakkie.

Ik weet nog dat ik bij iemand op school zat die t grappig vond om stukjes eraf te halen en dat tegen mij aan te gooien. Ook krentenbaard
Iee bah roos! Dan zou ik echt pissed zijn.

quote:twijfelman1 schreef op 25 november 2013 @ 15:41:

Ik heb dus krentenbaard opgelopen

Nu lees ik overal dat je er niks aan hoeft te doen en dat het vanzelf weer weggaat (vaak met 3 weken) maar het lijkt net alsof het alleen maar aan het uitbreiden is.

Hoe zijn jullie er vanaf gekomen?

Hoe weet je dat het krentenbaard is? Ben je bij de ha geweest?

Wat zei de ha over de behandeling?
Je bent zelf een theepot
quote:wished- schreef op 25 november 2013 @ 20:16:

Iee bah roos! Dan zou ik echt pissed zijn.

Word er inderdaad nog steeds misselijk van!

Maarja had onderliggende redenen. Om de een of andere reden wilde zij altijd beter zijn als ik, dus nu zij krentenbaard had moest ik er ook maar aan geloven. Zodat ze het niet alleen had. Gelukkig kreeg ik t niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven