Krentenbaard

maandag 25 november 2013 om 17:52

maandag 25 november 2013 om 18:14
Oh, daar ben je weer... Had gister gereageerd op je andere topic. Heel heel heel goed letten opdat je er niet aan zit, want het vocht is enorm besmettelijk. Steeds je handen wassen en laat het indrogen. Houdt ook rekening met je beddengoed enz enz..
Fucidine zalf, zoals gezegd. Maar weet ook van gevallen waarbij het te lang duurde dat deze tabletten kregen. Weet alleen niet wat voor tabletten.
Ziet er akelig en vies uit, ik hoop voor je dat de plekken niet blijven opkomen. Ik werd overigens, na het lezen van jouw eerdere topic, wakker met een 'prutlip'. Zou dat verband hebben met elkaar?
Fucidine zalf, zoals gezegd. Maar weet ook van gevallen waarbij het te lang duurde dat deze tabletten kregen. Weet alleen niet wat voor tabletten.
Ziet er akelig en vies uit, ik hoop voor je dat de plekken niet blijven opkomen. Ik werd overigens, na het lezen van jouw eerdere topic, wakker met een 'prutlip'. Zou dat verband hebben met elkaar?
Nou ja.. dat dus..
maandag 25 november 2013 om 18:32
maandag 25 november 2013 om 18:33
quote:loudlikelove1 schreef op 25 november 2013 @ 18:28:
Yes, ik had het goed geraden! Wat heb ik gewonnen?
Maar even serieus, wat vervelend dat je dat hebt. Ik zou zeker antibioticazalf gaan vragen bij de huisarts en dan hoop ik dat je er snel vanaf bent!Een ONS met TO?
Yes, ik had het goed geraden! Wat heb ik gewonnen?
Maar even serieus, wat vervelend dat je dat hebt. Ik zou zeker antibioticazalf gaan vragen bij de huisarts en dan hoop ik dat je er snel vanaf bent!Een ONS met TO?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

maandag 25 november 2013 om 20:26
quote:twijfelman1 schreef op 25 november 2013 @ 15:41:
Ik heb dus krentenbaard opgelopen
Nu lees ik overal dat je er niks aan hoeft te doen en dat het vanzelf weer weggaat (vaak met 3 weken) maar het lijkt net alsof het alleen maar aan het uitbreiden is.
Hoe zijn jullie er vanaf gekomen?
Hoe weet je dat het krentenbaard is? Ben je bij de ha geweest?
Wat zei de ha over de behandeling?
Ik heb dus krentenbaard opgelopen
Nu lees ik overal dat je er niks aan hoeft te doen en dat het vanzelf weer weggaat (vaak met 3 weken) maar het lijkt net alsof het alleen maar aan het uitbreiden is.
Hoe zijn jullie er vanaf gekomen?
Hoe weet je dat het krentenbaard is? Ben je bij de ha geweest?
Wat zei de ha over de behandeling?
Je bent zelf een theepot

maandag 25 november 2013 om 20:28
quote:wished- schreef op 25 november 2013 @ 20:16:
Iee bah roos! Dan zou ik echt pissed zijn.
Word er inderdaad nog steeds misselijk van!
Maarja had onderliggende redenen. Om de een of andere reden wilde zij altijd beter zijn als ik, dus nu zij krentenbaard had moest ik er ook maar aan geloven. Zodat ze het niet alleen had. Gelukkig kreeg ik t niet!
Iee bah roos! Dan zou ik echt pissed zijn.
Word er inderdaad nog steeds misselijk van!
Maarja had onderliggende redenen. Om de een of andere reden wilde zij altijd beter zijn als ik, dus nu zij krentenbaard had moest ik er ook maar aan geloven. Zodat ze het niet alleen had. Gelukkig kreeg ik t niet!