Kroonverlenging ervaringen?
maandag 12 februari 2018 om 10:26
Hoi,
Deze week krijg ik een kroonverlenging.
Ik heb bij de kies een hele erge wortelkanaal ontsteking gehad en na alle ellende die ik ermee gehad heb wacht me nu nog een kroonverlenging en uiteindelijk moet er dan nog een kroon op.
Maar iemand ook weleens een kroonverlenging gehad? Ik ben een beetje bang op een bloedbad en een mond vol hechtingen en veel pijn.
Ik heb de afspraak in de middag en daarna moet ik gewoon werken en s Avonds heb ik nog een koorrepetitie. Is dat allemaal nog te doen na een kroonverlenging?
Zakjes ibuprofen heb ik nog en slik ik ook regelmatig voor een voorhoofdholte ontsteking, dus dat zal ook wel wat tegen de pijn helpen mocht het nog pijn gaan doen.
Kan je erna gewoon eten?
Deze week krijg ik een kroonverlenging.
Ik heb bij de kies een hele erge wortelkanaal ontsteking gehad en na alle ellende die ik ermee gehad heb wacht me nu nog een kroonverlenging en uiteindelijk moet er dan nog een kroon op.
Maar iemand ook weleens een kroonverlenging gehad? Ik ben een beetje bang op een bloedbad en een mond vol hechtingen en veel pijn.
Ik heb de afspraak in de middag en daarna moet ik gewoon werken en s Avonds heb ik nog een koorrepetitie. Is dat allemaal nog te doen na een kroonverlenging?
Zakjes ibuprofen heb ik nog en slik ik ook regelmatig voor een voorhoofdholte ontsteking, dus dat zal ook wel wat tegen de pijn helpen mocht het nog pijn gaan doen.
Kan je erna gewoon eten?
maandag 12 februari 2018 om 10:52
maandag 12 februari 2018 om 11:03
Ja chef.SallySpectra schreef: ↑12-02-2018 10:52Google gewoon even als je het niet weet.
TO, pijnstilling zou ik met de tandarts/kaakchirurg bespreken. En ik kan me zomaar voorstellen dat je die avond niet meer zoveel zin hebt in een koorrepetitie.
Excuse me.
Ik heb al een aantal kronen en heb nog nooit van dit gehoord vandaar.
En BTW dan kan to ook wel googlen, sluiten wij dit forum gewoon.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
maandag 12 februari 2018 om 11:24
Nou liever niet dit forum sluiten, want op google kan ik geen ervaringen vinden.
Ik twijfel om de afspraak te verzetten omdat ik de vorige repetitie ook l HD gemist omdat ik ziek was. En ik mag er maar 2 repetities missen .
maandag 12 februari 2018 om 11:33
Was een grapje.
Maar voor wat het aan gaat de ervaringen ivm tandarts behandelingen. Ieder mens is anders, ieder heeft zijn eigen pijngrens.
Ik houd mijn hart altijd vast voor alle spookverhalen die er komen als je ervaringen vraagt over het 1 of het ander.
Ik heb op advies maar gegoogled
Het beste kan je toch de vragen stellen aan degene die het gaat uitvoeren, desnoods bel je van te voren even wat je kan verwachten mocht het niet bij je eigen tandarts zijn.
Voor wat pijnstilling betreft, ikzelf heb de beste ervaring bij tandheelkundige ingrepen met paracetamol met codeïne.
Sterkte en succes met je behandeling.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.