Gezondheid alle pijlers

lange menstruatie

03-07-2015 10:59 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen

Ik ben 22 jaar en lijkt wel alsof ik in de overgang zit ofzo. Ik vroeg mij af of iemand mischien een beetje ervaring heeft met de dingen die ik nu mee maak en mij mischien wat tips kan geven aangezien ik mij erge zorgen maak.

Ik ben vorig jaar geopereerd voor baarmoederhalskanker en had in januari pap 1 dat was dus goed. Daarvoor was ik alleen maar onregelmatig ongesteld en geen enkele pil werkte ook niet hele sterke. Ik werd gewoon Door de pil heen ongesteld. Na mijn operatie heb ik een implanon genomen (staafje in mijn arm) ze zeggen dat je 6 maanden nog onregelmatig ongesteld kan worden. Ik heb die 6 maanden al bereikt en ben in middels al 6 weken lang ongesteld. Ik heb het staafje uit mijn arm gehaald. Maar nog steeds blijf ik ongesteld. Ik ben ook heel erg moe. Vanmorgen zat ik op het toilet en kwam gewoon een hele plas bloed (sorry). Ik maak mij erge zorgen en word van het ziekenhuis naar mn dokter gestuurd en me dokter stuurt me weer naar t ziekenhuis ... Heel vervelend.. Ik wil gewoon niet meer ongesteld zijn 😣
Bah wat vervelend

Toch terug naar de dokter, ziekenhuis zou ik geloof ik maar bellen! (En laat je niet met een kluitje in het riet sturen.)
Dat is wel heel lang ongesteld. Denk je aan je ijzerinname? Bloedarmoede ligt op de loer als je veel bloed verliest. Een van de symptomen is moe/slap voelen. Bij de apotheek/drogist kun je ijzertabletten halen. Ben je al eens bij een menstruatiepolikliniek geweest? Dan kan je situatie door meer professionals worden besproken.
Ik zou ook gewoon terug gaan naar de huisarts! Wat vervelend voor je zeg! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt voor jezelf!
Dit lijkt me zo ontzettend kut, sorry dat ik het zo zeg. Maar zo lang ongesteld zijn, doet niemand goed.

Ga naar je huisarts en laat je niet wegsturen eis dat je onderzocht wordt. Hetzelfde geld als je liever naar het ziekenhuis gaat. Je zou toch denken dat je met jouw verleden wat serieuzer genomen wordt.

Ik zou trouwens waarschijnlijk naar een ander ziekenhuis gaan en aangeven dat ik me niet serieus genomen voel bij je eigen ziekenhuis.

Maar het belangrijkste. Laat je niet wegsturen, zorg dat je onderzocht wordt.
If you can dream it, you can do it.
Heb je de implanon zelf verwijderd?

Ik heb ook zulke menstruatie gehad. Heel erg vervelend... Ik zou toch maar weer naar de gynaecoloog gaan en je niet weg laten sturen.

Hoe kwam je er zo jong trouwens achter dat ken baarmoederhalskanker had?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven