Gezondheid alle pijlers

Last van krampen en flatulentie

17-12-2013 22:58 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al enige tijd last van krampen in mijn buik en flatulentie. De ene keer heb ik diarree de andere keer zit het vast en soms gaat het goed. Ik weet dat ik van bananen vast ga zitten dus dat eet ik al niet.

Verder slik ik de pil achter elkaar door (op advies van de dokter voor iets anders). Maar deze vergeet ik soms maar wel net op het randje dat ik niet ga menstrueren.

Mijn buik is ook wat dikker geworden.

Ik zat zelf misschien te denken dat ik zwanger ben, want deze symptomen kun je ook hebben als je in verwachting bent.

Nu kwam er uit de test dat ik niet zwanger ben, maar ik heb mijn twijfels altijd over deze testen.

Wat zal ik nu gaan doen?

Zelf heb ik bedacht om weere en test te halen, maar zoals ik al zei heb ik??? erbij.

Maar mijn vraag:

Hebben jullie nog tips om er achter te komen wat er is zonder de dokter. Ik wil namelijk niet onnodig naar de dokter. Straks krijg ik weeer medicijnen en daar heb ik geen zin in.

Mvg,
Action, 2 testen voor 1,49. Enkelen dom zo laks met je pil om te gaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja van de action? Ik geloof die testen al niet en dan moet ik die van de action nemen... geloofwaardig? nee...

Heb geen geldgebrek, ik geloof er gewoon niet zo in.. Dat ben ik..

Daarbij vraag ik niet om meningen over hoe ik mijn pil slik. Ik weet dat het niet slim in... maar als ik het vergeet dan is het soms wel 6 uur later of 12.. tsjah... mijn probleem als het wel zo is toch?

Sorry Fame, maar domme reacties kun je achterwege laten.

Hopelijk geeft iemand anders hier wel SERIEUS antwoord op.
Heb ruim 7 maanden geleden zo'n test gedaan (van kruidvat dan wel, 2 voor 5 euro), die was positief. En raad eens? Nu zit ik 36 weken zwanger op de bank. Klopt toch vaak wel hoor.
Die van mij was toch echt positief toen ik zwanger was. Welke redenen heb jij om die testen niet te geloven?
tja, als je de testen niet wilt geloven en niet naar de huisarts wil gaan om erachter te komen wat er aan de hand is, weet ik niet wat wij voor je kunnen betekenen?
quote:vera06 schreef op 17 december 2013 @ 23:11:

Sorry Fame, maar domme reacties kun je achterwege laten.

.Euh.... jij vraagt je toch af je wellicht zwanger bent? Vrij gewoon antwoord van Fame en als je oud genoeg bent om te neuken moet je ook oud genoeg zijn om te weten dat je de pil op vaste tijden moet innemen. En ja het is echt dom dat je er zelf voor zorgt dat je de kans loopt dat je ongewild zwanger raakt. Misschien ben je toch niet oud genoeg?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ten eerste is een zwangerschapstest geen geloof. Ten tweede is het gewoon niet slim om de pil zo niet te slikken.

Haal een nieuwe test (die van ¤1,49, of die van ¤15,-) Test met ochtendurine. Negatief? Doe een nieuwe over een week als je nog steeds denkt dat je zwanger bent. Positief? Dan ben je zwanger. Meer smaken zijn er niet. Als je klachten houdt en de testen blijven negatief dan zit er niets anders op dan naar een dokter te gaan.
Dan zou ik maar eens even een weekje stoppen met de pil..
Ik heb iemand dichtij mij staan die nog 5 maanden ongesteld/ bloedingen heeft gehad tijdens haar zwangerschap. Ongesteld zijn zegt dus niets. ( zo zie ik dat). Ook hoor je soms dar die testen negatief zeggen, maar uiteindelijk wel positief zijn.

Mijn vraag is meer...Ligt het aan mijn darmen of zou ee wel wat kunnen spelen ^^

quote:Lisa077 schreef op 17 december 2013 @ 23:18:

Die van mij was toch echt positief toen ik zwanger was. Welke redenen heb jij om die testen niet te geloven?
Een verkeerde uitslag van de test is meestal een gevolg van een verkeerd gebruik van de test (te vroeg, te lang wachten voor het kijken naar de uitslag, enz). Maar meid, als jij het beter weet dan al die experts die zulke testen ontwikkelen, dan vind ik dat goed hoor.

Hou oud ben je eigenlijk? Dat betwetergedrag past namelijk heel goed bij een puber?

En waarom zou je niet gewoon aan de schijterij kunnen zijn?
quote:vera06 schreef op 17 december 2013 @ 23:52:

Mijn vraag is meer...Ligt het aan mijn darmen of zou ee wel wat kunnen spelen ^^

[...]

Wacht, ik ga klaarzitten. Leg je handen op het beeldscherm en schreeuw je vraag. Zucht dan 3 keer heel diep. Ik kom straks met het antwoord.
ben jij familie van soutje????
Haha, laat het weten Helianthe!
Ik zat er ook aan te denken ralphana, maar nee.

Jammer dat vragen/problemen niet gesteld kunnen worden zonder dat men je afzeikt.

Zo zien we maar hoe slecht het gesteld is met NL qua hulpbehoevendheid.

Ik zie dit als een zwakte... Tnx (not) voor jullie waardevolle en inspirerende reacties! Uitzonderingen daargelaten....
quote:helianthe schreef op 18 december 2013 @ 00:04:

[...]

Wacht, ik ga klaarzitten. Leg je handen op het beeldscherm en schreeuw je vraag. Zucht dan 3 keer heel diep.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ralphana1981r schreef op woensdag 18 december 2013 00:09 ben jij familie van soutje????Och nee toch, het zal toch niet?!
quote:ralphana1981r schreef op 18 december 2013 @ 00:09:

ben jij familie van soutje????Huh? Waarom vraag je dat?
Wie is soutje?
quote:Enn schreef op 18 december 2013 @ 00:20:

Wie is soutje? Vraag ik me ook af.
Mijn bol heeft geantwoord:

Alle fabrikanten van zwangerschapstesten zweren samen, dus als je een nieuwe doet moet je wel een aluhoedje opzetten.
Je vraagt of het aan je darmen ligt of dat er meer kan spelen, zoals een zwangerschap. Eh nou, dat kunnen wij dus niet zien/ruiken/voelen via een beeldscherm. Heeft niets met hulpvaardigheid te maken.

Vwb zwangerschap: je hebt te vroeg getest of je bent gewoon niet zwanger. Als je denkt dat er iets aan de hand is ga je naar de dokter. Je kunt inderdaad bloedingen hebben tijdens je zwangerschap (had ik ook) maar de meeste vrouwen hebben dat niet en het zegt niets over de betrouwbaarheid van zw.testen.
quote:nucky schreef op 18 december 2013 @ 00:25:

Eh nou, dat kunnen wij dus niet zien/ruiken/voelen via een beeldscherm.

Tuurlijk wel!
Kunnen jullie mij helpen ik heb een probleem!!

Voor alle onwetende check dit topic, dan voel je, je in ene heel intelligent hahahaha
Soutje heeft een heel vermakelijk topic geopend met de vraag of je van droogneuken ook zwanger kunt worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven