Gezondheid alle pijlers

Last van stuitje

11-11-2016 22:00 13 berichten
M'n stuitje is pijnlijk vooral bij het zitten. Google helpt me ook niet. Ben nl niet gevallen en heb ook geen bultjes oid.Er is ook geen sprake van te strakke kleding.

Iemand ervaring? Ben het na twee maanden wel aardig zat. Naar de huisarts kan ook natuurlijk maar wie weet kan ik er eerst zelf nog wat aan doen.
Alle reacties Link kopieren
ga op een ringkussen zitten.Smeer de plek in met SRL

En van de mods moet ik zeggen ga naar de huisarts
Ja ik heb er ervaring mee. Toen bleek ik met wilde seks mijn stuitje gebroken te hebben.

Hopelijk is dat bij jou niet het geval, want ik heb 7 weken niet mogen seksen.
[quote]MissMillicent schreef op 11 november 2016 @ 22:07:

Ja ik heb er ervaring mee. Toen bleek ik met wilde seks mijn stuitje gebroken te hebben.

Sorry , maar hier moet ik wel ff om lachen.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik wil precies weten hoe en wat...
quote:MissMillicent schreef op 11 november 2016 @ 22:07:

Hopelijk is dat bij jou niet het geval, want ik heb 7 weken niet mogen seksen.

Hopelijk is dat bij jou niet het geval, want ik heb 7 weken niet mogen seksen. Hoe wild was die seks dan wel niet?
huisarts

Hopelijk is dat bij jou niet het geval, want ik heb 7 weken niet mogen seksen. Das wel heul wild
Ja ik heb mij hiervoor aangemeld op Viva omdat de klachten die je aangeeft voor mij heel bekend zijn.

Bij mij bleek het te gaan om een sinus pilonidalis. Dit is een onderhuids abces en kan je dus ook niet voelen van de buitenkant (als in bulten of iets dergelijks) Het enige wat je kan doen is iemand ( je partner bijvoorbeeld er naar laten kijken of het rood is op die plek. Bij mij was er 3 dagen niets te zien en uiteindelijk ben ik op de spoed OK beland met een bijna geknapt abces van binnenuit en dan ben je echt ver van huis.

Niet om je bang te maken maar ik las het en heb zelf daardoor 3 maanden met een gigantisch grote open wond gelegen.

Ik hoop voor jouw op een gekneusd stuitje!
Er bestaat een site; Hier heb ik pijn.

Daarop kun je aangeven waar je pijn voelt en vervolgens komt er een hele waslijst aan vragen. Als je die allemaal beantwoord krijg je aan het einde een aantal mogelijkheden met percentage, plus uitleg.

Ik heb er al een paar keer gebruik van gemaakt. Soms doe ik zo´n test twee keer, omdat de pijn dan niet precies aangegeven kan worden. Werkt vrij aardig, tot nu toe gaf de test altijd dezelfde uitslag als de huisarts. Ze geven overigens aan dat het nooit een arts kan vervangen, maar op vrijdagavond kan het wel eens handig zijn.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik ga eerst die zalf proberen die miedoo oppert.

Te ruige seks? Hoe kreeg je dat voor elkaar.

Wat naar dat je met een abces bleek te zitten. Had je constant klachten?

De test ga ik ook invullen. Het gekke is dat ik soms een dag pijnloos ben.
quote:Niceday76 schreef op 13 november 2016 @ 20:41:

Ik ga eerst die zalf proberen die miedoo oppert.

Te ruige seks? Hoe kreeg je dat voor elkaar.

Wat naar dat je met een abces bleek te zitten. Had je constant klachten?

De test ga ik ook invullen. Het gekke is dat ik soms een dag pijnloos ben.

Nee had gelukkig niet constant pijn in het begin. Behalve als ik zat of ging liggen (vies verhaal) maar dan hoopt de pus zich op in je lichaam op 1 plek en kan geen kant meer op en dat bezorgde de pijn. De eerste 2 dagen had ik constant pijn bij het zitten en liggen en dag 3 kon ik amper nog lopen want ook dan fluctueert de massa. Dag 4 kon ik echt helemaal niets meer en ben toen die nacht ook met spoed op de OK beland en was het kantje boord bij mij.

Mocht dit ook bij jouw aan de hand zijn (wat ik echt niet hoop!) Dan wil ik je de rest van het verhaal wel vertellen zodat je ongeveer weet wat je te wachten staat maar voor nu hoop ik gewoon dat het gekneusd is of dat mocht het inderdaad een abces zijn je lichaam het zelf oplost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven