lekneus en siepogen
woensdag 22 september 2010 om 20:54

woensdag 22 september 2010 om 21:18
woensdag 22 september 2010 om 21:52
woensdag 22 september 2010 om 21:58
Siep/Soepogen check, snot, nee niet meer, afgelopen weekend wel, zit nu potdicht mijn snot komt niet in beweging, hoest niet meer, moe, moe moe, pijnlijke gewrichten, keelpijn en koppijn. Ziek melden, nou nee, we hebben al gezever genoeg op het werk.
Over 1,5 week vakantie..... dus dan zal ik wel weer voor een paar dagen crashen...zucht.
Over 1,5 week vakantie..... dus dan zal ik wel weer voor een paar dagen crashen...zucht.
woensdag 22 september 2010 om 22:55
ik zit ook te huilen de hele dag.......en waarom?
verder idd het bekende verhaal, hoofd vol met snot, zere nek, zere keel en die stomme tranen, dochterlief vraagt constant of ik zo verdrietig ben....maar moeders kunnen niet ziek zijn (zeker niet als ze door de weeks papa en mama tegelijk zijn) dus ik heb aandelen in de vitamine C en antigrippine.
verder idd het bekende verhaal, hoofd vol met snot, zere nek, zere keel en die stomme tranen, dochterlief vraagt constant of ik zo verdrietig ben....maar moeders kunnen niet ziek zijn (zeker niet als ze door de weeks papa en mama tegelijk zijn) dus ik heb aandelen in de vitamine C en antigrippine.
donderdag 23 september 2010 om 09:37
Ik ben de maandag ook zo begonnen. Kon ik deze week echt niet gebruiken, want we gaan dit weekend een weekendje weg. Dus ik ben naar drogist gegaan, normaal ben ik niet van de homeopatische middelen, maar ik ben nu om. Ben begonnen met Kaloba, 3x daags en nu op donderdag, is de snotneus compleet weg, keelpijn is al 2 dagen over, niezen doe ik niet meer, verstopte neus is over, ik ben alleen nog een beetje kucherig... Hoeraaaa...Ik raad het nu iedereen die ik tegenkom met een snotneus aan
Nope
zondag 26 september 2010 om 09:38
Wat ik meestal gebruik is Nisyleen van vsm. Dat helpt bij mij iig altijd erg goed, om het te verkorten. Wel bij de eerste verschijnselen beginnen. is bij griep en verkoudheid. Maar ben laatst ook wel een week verkouden geweest, en ook in jaren niet zo belabberd gevoeld. Ook ruim twee weken aan het hoesten geweest. Dat heerste hier toen ook echt.
@kampen: als je ook hoge koorts bij je hoest en verkoudheidsklachten hebt zou ik wel even langs de dokter gaan. Als het nog zo is. Want soms zakt een verkoudheid dieper en kan het een luchtweginfectie veroorzaken!
@kampen: als je ook hoge koorts bij je hoest en verkoudheidsklachten hebt zou ik wel even langs de dokter gaan. Als het nog zo is. Want soms zakt een verkoudheid dieper en kan het een luchtweginfectie veroorzaken!