licht gelig gekleurde (vet?) bultjes in gezicht
woensdag 5 maart 2014 om 09:46
Hoi
Sinds een paar maanden heb ik boven de binnenste ooghoek een vlek/bultje. Sinds kort heb ik hetzelfde boven het andere oog. Het is gelig van kleur en groeit nog op de plaatst waar het het laatst verscheen. Het is niet mooi rond, maar vormt zich in de lengte en oneffen.
Kan iemand mij vertellen wat dit precies is? Ik weet dat het met ouderdom te maken heeft, maar het zit me niet lekker en ik vind het lelijk. Als de mogelijkheid bestaat om ze weg te nemen, zal ik dit wel overwegen. Maar dan moet ik eerst weten wat het is.
Alvast bedankt!
Sinds een paar maanden heb ik boven de binnenste ooghoek een vlek/bultje. Sinds kort heb ik hetzelfde boven het andere oog. Het is gelig van kleur en groeit nog op de plaatst waar het het laatst verscheen. Het is niet mooi rond, maar vormt zich in de lengte en oneffen.
Kan iemand mij vertellen wat dit precies is? Ik weet dat het met ouderdom te maken heeft, maar het zit me niet lekker en ik vind het lelijk. Als de mogelijkheid bestaat om ze weg te nemen, zal ik dit wel overwegen. Maar dan moet ik eerst weten wat het is.
Alvast bedankt!
It is what it is and that's what it is!
woensdag 5 maart 2014 om 11:07
Ik beb dat ook.
Moet je idd cholestorol laten controleren.
Bij mij was dat goed, maar heb de bultjes 10 jaar geleden weg laten halen door plastich chirurg.
Jaar later nog een keer aan een kant, andere was redelijk gelukt.
Nu nog aan die kant weer nieuwe bultjes en heb er een verwijsbrief voor.
Denk dat ik het nu zelf moet betalen.
Moet je idd cholestorol laten controleren.
Bij mij was dat goed, maar heb de bultjes 10 jaar geleden weg laten halen door plastich chirurg.
Jaar later nog een keer aan een kant, andere was redelijk gelukt.
Nu nog aan die kant weer nieuwe bultjes en heb er een verwijsbrief voor.
Denk dat ik het nu zelf moet betalen.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg