Gezondheid alle pijlers

longembolie

14-06-2013 09:13 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even graag wat geruststellende woorden van jullie als het kan.Mijn man heeft een motorongeluk gehad afgelopen zaterdag,was ontzettend schrikken natuurlijk,zit nog bij te komen eigenlijk.Hij heeft 9 gebroken ribben,gebroken sleutelbeen,gekneusde long.Maar waar ik me het meest zorgen over maakt is dat hij een longembolie er bij heeft gekregen.Er zit een bloedprop in zijn long dus.HIj ligt nu op de ic aan de bloedverdunners etc.WIe heeft dit ook meegemaakt?En kan mij een beetje geruststellen,over het verloop van een longembolie,en of het snel verdwijnt uit het lichaam.
Alle reacties Link kopieren
In het begin ben je gewoon nog niet goed ingesteld op de medicatie. Daarnaast kan het ook nog schommelen door de aanwezigheid van veel of weinig vitamine K in je voedsel. Een schommeling is zo erg niet. Na een aantal weken ben je meestal wel stabiel. En is haar streefwaarde exact 2.5? Naar mijn idee moet het altijd tussen 1-2 zijn, tussen 2-3 of tussen 3-4. Ik behoor zelf tot de categorie 3-4. Meerdere longembolieën gehad en uitgebreide diepveneuze trombose op meerdere plaatsen in het lichaam.

Door de trombose zelfs geamputeerd. De longembolieën kwamen er eigenlijk 'bij' als complicatie. Ik heb het herstellen daarvan dan ook eigenlijk niet gemerkt. Binnen een half jaar tot een jaar had ik weer een erg goede conditie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven