Gezondheid alle pijlers

LYME...helllupppp

07-06-2023 17:40 4 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals de titel het al zegt...helllupppp!!

Begin mei een teek en 2 weken later begon het circus met een wat roze vlek rondom de plek waar het beestje zat.
Dit roze werd rood, dieprood, rood blauw en zwart... dit in een grote vlek/kring.
Ik ben direct bij de eerste roze vlek gestart met AB en die is inmiddels verlengd tot 4 weken.
De lymepoli internist heeft me inmiddels gezien, en kuur dus verlengd, en ik spreek hem volgende week weer.

Maar die vermoeidheid... het gaat op en af maar dan echt van 3 tot 10 (zombie & dichte mist in hoofd)
Pijn... sinds 4 dagen gigantische spierpijn in mijn bovenlijf. Met pijnmedicatie nu redelijk onder controle (4-5 pijnscore).
En verder algehele malaise...

Ik was er snel bij en hoop dat dat dan ook ervoor zorgt om het helemaal kwijt te raken, maar ik vind t best eng... ben maar eerlijk.

Zijn er wat alternatieve dingen die ik kan inzetten om het misschien iets sneller te laten opknappen? Voeding bijv? Lees er wel her en der over maar is er iemand met ervaring die mij deelgenoot wil maken?
Of is er nog iets anders wat ik kan proberen?

Ik ben positief ingesteld en heb geen zin in wappie verhalen...
He bah wat vervelend zeg! En dat is zacht uitgedrukt!

Ik ken iemand die op aanraden van een dierenarts (ja ik weet het apart maar die zijn natuurlijk ook niet dom) engystol en lymphomyosot slikt. Dit is op homeopathische basis en verhoogd je weerstand. Verder wel zeker je AB doorgaan dat kan echt het verschil maken is mij ervaring.

Hoe dan ook die homeopathische middelen werken heel goed bij haar!

Sterkte en beterschap!
Alle reacties Link kopieren Quote
hoi,
zoon heeft toen hij 8 was ook Lyme gehad (nu bijna 16). AB heel strikt ingenomen (zetten er 's nachts de wekker voor) en hij heeft er niets aan over gehouden. Zegt niets over hoe het bij jou zal verlopen, maar hopelijk steunt het je positieve vibes.
Veel sterkte voor nu!
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen ervaring (enkel een aantal keer een teek gehad), maar wil je sterkte en een snel herstel wensen!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven