Lymfklieren
dinsdag 10 juli 2018 om 20:09
Misschien een hele rare vraag.
Maar is het normaal dat je altijd kleine bobbeltjes voelt waar je lymfklieren zitten.
Ik voel kleine balletjes in Mn oksel en in Mn hals en in Mn liezen.
Echt heel klein hoor.
Ik dacht laat ik eens mijn borsten onderzoeken en toen kwam ik ze tegen en heb toen gelijk ook maar aande rest gevoelt.
Maar is het normaal dat je altijd kleine bobbeltjes voelt waar je lymfklieren zitten.
Ik voel kleine balletjes in Mn oksel en in Mn hals en in Mn liezen.
Echt heel klein hoor.
Ik dacht laat ik eens mijn borsten onderzoeken en toen kwam ik ze tegen en heb toen gelijk ook maar aande rest gevoelt.
dinsdag 10 juli 2018 om 20:49
Maar dan misschien een hele domme vraag, mijn vriendin had een borsttumor en die was maar 1 cm. Hoe voel je het verschil?
Mijn lymfklieren zijn zeker kleiner als een cm. Ze zitten ook bijna symmetrisch aan beide zeiden en zijn ook even groot. Die in Mn liezen zijn denk ik wel een cm. Maar die zijn al jaren zo groot. Ben ik eigenlijk nooit voor naar een huisarts geweest.
Maar nu met Mn vriendin dacht ik, laat ik mijzelf eens controleren en dan kom je ineens van alles tegen
dinsdag 10 juli 2018 om 20:51
Dan wordt het tijd om naar de huisarts te gaan.ostara. schreef: ↑10-07-2018 20:49Maar dan misschien een hele domme vraag, mijn vriendin had een borsttumor en die was maar 1 cm. Hoe voel je het verschil?
Mijn lymfklieren zijn zeker kleiner als een cm. Ze zitten ook bijna symmetrisch aan beide zeiden en zijn ook even groot. Die in Mn liezen zijn denk ik wel een cm. Maar die zijn al jaren zo groot. Ben ik eigenlijk nooit voor naar een huisarts geweest.
Maar nu met Mn vriendin dacht ik, laat ik mijzelf eens controleren en dan kom je ineens van alles tegen![]()