Gezondheid alle pijlers

Lysine

21-11-2015 21:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik gebruik sinds 6 maanden iedere dag een lysine supplement van 1000mg.

Dit omdat ik heb gehoord dat dit helpt tegen het herpes virus.

Zijn er mensen die dit misschien ook (al langere tijd) gebruiken...?

En weten die misschien iets meer over bijwerkingen etc?

Tot nu toe heb ik helemaal geen last meer van het virus gehad dus ik hoop dat het werkt...
Daar zijn wel bewijzen voor, het is geen wondermiddel en ook niet geheel ongevaarlijk

volgens mij legt dit artikel het wel redelijk uit, je kunt ook zoeken bij pubmed.org
Je bent zelf een theepot
Hier enthousiaste gebruiker! Niet iedere dag maar zodra ik een koorstlip voel opkomen. Ik slik er dan meteen 3 ( 3x 1000mg). Dan paar uur later nog zo'n dosis en voor het slapen gaan weer. Vaak kan ik daarmee de uitbraak voorkomen. Ben ik net te laat, dan hou ik met deze tabletten en deze hoge dosering de blaasjes heel klein en gaan ze veel sneller weg.

Ik slik dus wel tot 9000 mg pd. Ik heb dit in overleg met homeopaat gedaan. Hij geeft aan dat het geen kwaad kan. Ik vertrouw daar op. Bovendien is het maar voor enkele dagen. Hij gaf trouwens aan dat je tot 12000 mg pd veilig kunt slikken.

Vroeguh had wel 5 a 6 x pj een koortslip. Nu ongeveer 1 x pj.
Ik heb dit van de dierenarts gekregen voor de kat die snotoogjes heeft. Helpt idd in de afweer tegen virussen.
L lysine kan interfereren met bepaalde andere medicijnen en supplementen.
dubbel
quote:lila01 schreef op 21 november 2015 @ 23:57:

L lysine kan interfereren met bepaalde andere medicijnen en supplementen.heb ik nog niet eerder gehoord. Weet je ook met welke medicijnen?
quote:Krulliebollie73 schreef op 23 november 2015 @ 09:11:

[...]

heb ik nog niet eerder gehoord. Weet je ook met welke medicijnen?Lees mijn link die ik postte
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 10:07:

[...]

Lees mijn link die ik postteDie heb ik gelezen.. zijn gelukkig niet op mij van toepassing. Ik ben benieuwd of er nog meer bekend is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven