Gezondheid alle pijlers

Maagband/verkleining

12-01-2009 11:13 3746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Er was ooit een topic met het onderwerp maagband of verkleining. Maar ik wilde graag een nieuw topic openen.

Ik zit nu in een traject van 3 maanden. Ik wil graag met mensen hier op het topic mijn bevindingen en ervaringen delen. wie schrijft er mee?

Groetjes Pom
quote:chicatjoe schreef op 20 juni 2009 @ 11:28:

hi mensen.

Ik moet maandag naar de NOK in eindhoven.

Begin al zenuwachtig te worden....

Dat komt meer, omdat ik niet weet wat me te wachten staat, denk ik.

Bijna maandag............

Succes weer iedereen, knuffel van mij.

Inderdaad Chica, het is al bijna maandag!!

Maak je niet te druk, het valt vast wel mee.

Ga lekker wat leuks doen, het is heerlijk weer (hier tenminste...)

Beetje afleiding en voor je het weet sta je op de stoep van de NOK!
Spannend Chicatjoe,

Het valt reuze mee hoor bij het N.O.K.

Gewoon jezelf blijven, Ik maakte mij ook zorgen, maar ze zijn allemaal zo aardig, dat je gelijk op je gemak voelt.

Succes maandag !!!!

Laat even weten hoe het gegaan is he ?

Christy..... Voor jou is het einde van de lange rit in zicht, nog even doorbijten, en als ik jou was zou ik maar lekker in Nederland geholpen worden.

Ik was in de veronderstelling dat ze de wachtlijst aan het weg werken waren. maar dat is nog niet zo

Maar misschien vallen er wel patienten uit i.v.m. de vakantie periode.

Ik ben donderdag naar Leiden geweest , weer bloed afgenomen en om te kijken of ik er tegen kon om in een M.R.I. scan machine te liggen ( het is n.l. nogal klein )

Maar dat ging wel goed,

En nu moet ik 17 juli & 22 juli de echte komen maken.

Heb ik in ieder geval weer iets om naar uit te kijken.

Fijn weekend maar weer !

Voor ons komt er ook een tijd, dat alles achter de rug is !!!!

( Ik durf er zelfs nog niet van te dromen !!!! hahaha )

ik denk ook aan jullie
Hey Scrub-Nurse, die methode ken ik ook nog niet. Hou je ons op de hoogte? Vind ik altijd wel erg interessant... Nieuwe methodes.
was het een orientatie gesprekin een groep !!!

Ik dacht dat ik al gescreend werd...........

Weer wachten op een nieuwe afspraak.

quote:chicatjoe schreef op 23 juni 2009 @ 09:12:

was het een orientatie gesprekin een groep !!!

Ik dacht dat ik al gescreend werd...........

Weer wachten op een nieuwe afspraak.

Oh arme jij!

Wat is dat een tegenvaller als je iets anders verwacht!

Hebben ze wel iets gezegd over de tijdsduur?

Voordat wij geholpen zijn hebben we heus engelengeduld ontwikkeld!

Waarom moet het toch allemaal zo lang duren????
Oh Chicatjoe......... Wat erg !!!!!!!!

Wat zal je teleurgesteld zijn !!!

Ik vind al die afspraken ook zo onzinnig waarom kunnen ze die nou niet in één keer doen.

Van dat wachten word je krankjorrim, mijn hele leven staat op dit ogenblik in het teken van mijn maagband !!!!

Normaal als de zon schijnt zit ik heerlijk ontspannen buiten

( als ik niet hoef te werken dan )

Maar ik heb er nu gewoon de rust niet voor.

Ik ben maar in mijn agenda aan het kijken ...... van misschien bellen ze dan of dan.

Mijn bloeddruk stijgt ten top

( is toch ook niet erg gezond lijkt mij )

Ik durf geen vakantie te plannen !!!

Meiden wij lijden samen !!!! haha

Liefs

Riny
Ze hebben niks kunnen zeggen over de tijdsduur, zoiezo omdat er vakantietijd tussen zit.

Als ik geluk heb, valt er eentje tussen uit, en dan gaat het sneller.

Ik heb het wel twee keer gevraagd, ofdat ze geen tijdsduur wist, daar wordt geen duidelijk antwoord op gegeven, bang dat je ze er op vast pint, denk ik.haha.

Ik heb nog wel gevraagd ofdat ze omkoopbaar was

Ik krijg er de pokkezenuwen van ja, zoals wij allemaal hier.

Ik heb een brief gekregen van Rijnstate !!!!!

Ik moet 28 juli komen bij de chirurg en krijg ik mijn voorlichting voor de operatie !!!!!

JIPPY !!!!!!!!!

Weer een stapje dichterbij !!!!!!!
Chicatjoe ......

Ik had op 30 maart mijn voorlichting en op 25 mei mijn screening.

Dus het duurt ongeveer 8 weken !!!!

En ik denk dat , dat bij iedereen zo is.

Ik denk dat je zo rond de 15de augustus je screening krijgt.

Diep zuchten dus.

( Maar >>>>>> Wij zuchten mee hoor !!! haha )
Eeeey Ladies

Daar ben ik weer, ben even aan het bijlezen gegaan. Wat is er weer een hoop gebeurd! Spannend Riny nu is het aftellen. Pfft ik herken er veel in mijn hele leven stond ook op zijn kop, achteraf denk ik welleens waar maakte ik me zo druk om?!

En Chicatjoe dat is wel balen he!!! pffft

Nou ik ben 2 kilo afgevallen in de vakantie (tegenvaller) maarja zoveel voer je ook niet uit op een strandbed :-)

Maarrr ik moet morgen voor controle in het Zhuis... ik knijp hem wel een beetje... Ik voelde me de eerste week op vakantie wel beroerd mijn maag was helemaal geirriteerd dus ben 2 dagen op vloeibaar over gegaan en rustig weer opbouwen. De obesitas verpleegkundige belde me op en was heel lief ik was echt even bang, denk ik zit ik hier in Tunesie en straks is er wat aan de hand...

Maarja eind goed al goed.

Ik ga weer even verder met wassen draaien!!

Kusjes Pom
Welkom terug Pom,

Heb je lekker gehad ???

Buiten de beroerde dagen van je maag natuurlijk.

Ik ben blij dat het weer goed met je gaat.

Ik moet er niet aan denken dat je in een ziekenhuis beland waar ze misschien geen engels of zo praten.

Ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis is gegaan ! laat je het nog even horen ?

Ben vanavond naar Dirty Dancing geweest

Helemaal geweldig !!!!!

Ik wil ook zo'n figuur en zo leuk kunnen dansen ! haha
Pommetje toch. Je bent 2 kilo afgevallen IN je vakantie. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kwam altijd minstens 3 kilo aan, dus, eigenlijk ben je 5 kilo afgevallen

Hardstikke goed dat je terug bent gegaan op vloeibaar. Geen diarree gehad oid? Heb je een lekker kleurtje?

Haha, Riny, herkenbaar... Ik vond ook altijd slanke dames stom als ze in slobberkleding liepen. Zo zonde, dan dacht ik echt, geef dan dat figuur maar aan mij, ik zou dan tenminste leuke kleren aan doen
Nou het ging helemaal top, ben 21.5 kilo kwijt en volgens hun doe ik het helemaal goed!! Fijn om toch even de bevestiging te krijgen.. en ik zit nu in de 110 tallen en das toch wel lekker hoor!!!! nu snel onder de 100.

Ja pilous dat is ook wel zo hahahha voorheen kwam ik ook altijd aan dus mag ook niet klagen. Maar op hyves heb ik nog contact met een vrouwtje waarmee ik op zaal heb gelegen en die gaat 2 x zo hard als ik. Maarja ik ben blijkbaar geen intercity maar een stoptrein.

Ga vanmiddag een proefles nemen om te sporten, het moet! heb ik besloten dussss

Ik wil ook weer zo graag dansen, ik heb tot mijn 16e op hoog niveau gedanst.. dat is wel een droom hoor. Al is het maar lekker een les zumba op de sportschool ofzo, dat is mijn doel!

nou meiden ik ga werken vandaag!!

xx
, het stomste is, dat de chirurg had gezegd, dat ik dan rond juli geholpen zou worden en in september klaar zou zijn met de nazorg.......

Dan valt het helemaal tegen.......

Maar ik zal maar lief blijven tegen de chirurg

Mooi weer, drie kwart broek en ben nog op zoek naar een lang shirtachtig iets.

Ik zou ook wel in een korte broek willen lopen, en ik heb altijd zon last van die warmte......

Zo ff klagen hier.........haha.

Heb vandaag ook lopen zweten als een otter !!!

Ik loop dan het liefst in mijn onderbroek.

(maar dat gaat niet op je werk he ? hahaha

Ben vanmiddag wel eerder naar huis gegaan met hoofdpijn, denk ook door de warmte en dat was me nog nooit overkomen.

En klagen is ook wel even lekker hoor Chica !!

Alleen niet te lang !! haha

Allemaal een geweldig weekend !!!!!!!!!

Liefs

Riny
@ Pom: hangt ook af van haar BMI natuurlijk. Maar je gaat geweldig hoor
Goed van je Pom

Sporten !!!!

En zumba dansen kan je nu toch ook al doen

( op je eigen tempo dan he ! )

En je moet maar zo denken : elke kilo is er één en

die komt er nooit meer aan !!!

Je bent mijn voorbeeld !!!

Ik ben trots op je Pom !!!!

Tot de volgende keer maar weer !!!!
Lieve schatten... fijn weekend gehad?

Ik had een feestje in de westergasfabriek, was heel gezellig met Anouk enzo.

Ben vandaag LOPEND naar mijn werk. Half uur heen en dan staks weer een half uur terug. Pfft was wel even kapot hoor maar duursport is het beste wat je kan doen. Kijken of ik het vol ga houden.

Nou denk niet dat ik nu een half uur zumba kan dansen laat staan een uur. Misschien over een paar maanden.

Wat een vies benauwd weer was het he, heb gisteren alleen maar beetje liggen hangen in de tuin!

XXXXX Pom

thnx voor jullie lieve woordjes
Meiden ik moest ons forum zoeken...?!?! dat doen we niet meer he!! :-D hahahhaa veel te mooi weer om te internetten. Ik hoop dat iedereen geniet vandaag x
Sorry, sorry ,sorry Pom

Ik zal het nooit meer doen hahaha

Het is inderdaad te warm om binnen achter de p.c.te zitten en er is ook niet veel te melden , maar ik zoek wel steeds het forum op hoor om te lezen !!!!!!

Dus als je iets gezelligs te schrijven hebt, dan zal ik het graag lezen !!!!!

Geniet van de zon

(Die schijnt nog even als je het weerbericht mag geloven )

Veel liefs !!!!!!!
hallo allemaal

ik heb jullie verhalen bijna allemaal gelezen en ik moet zeggen ik ben blij dat ik dit forum tegenkwam want ook ik sta op de wachtlijst voor een operatie.. ik moet gaan kiezen tussen een banje of een gastric bypass ik zal mee eerst even voorstellen: ik ben elise huijsman en ben 22 jaar en woon samen met mn vriend in het brabantse dorpje loon op zand (ligt naast de efteling dat zullen de meeste mensen wel bekend in de oren klinken)

ik ben 22 jaar 1.72 en weeg op dit moment 135 ik heb op mijn zwaarst 142 gewogen toen ben ik zo geschrokken dat ik besloten heb dat er iets moet gebeuren. dietistes heb ik al zoveel gezien het sonja bakkeren gebrobeerd en op een gegeven moment houd het op het lukt niet meer en je blijft maar aan het jojoen en ik heb ook gewrichtsklachten en heb een staaand beroep dus soms is het niet makkelijk. daarom vind ik het zo leuk datr ik dit forum tegen kwam dan lees ik ook wat andere mensen mee maken.

maar waar zou ik nou meer informatie kunenn vinden over een maagband of gastric bypass en wat is jullie mening??

liefs elise
welkom bij de club lieskeee! heb ook een tijd niet achter de pc gezeten ivm het warme weer.ik wacht nu op oproep voor een maagverkleining dus we wachten allemaal hier op het forum!!! voor de rest gaat alles okeeee liefs jantiena!
Ha Lieskeee

Welkom bij de club

De informatie krijg je vanzelf als je met het traject gaat starten

Ieder ziekenhuis heeft documentatie zat.

en of je een maagband of een bypass neemt ligt helemaal aan wat voor een type jij bent

Maar je krijgt zoveel vragenlijsten in te vullen dat ze in het ziekenhuis wel vertellen wat het beste voor jou is.

Heb jij al je voorlichtings bijeenkomsten gehad ?

Zo ik ga vandaag weer genieten van het wat koelere weer !!!!

Gezellig weekend alemaaaaaaaaaal !!!!!!!!
Hallo Lieskeeee,

Kijk eens bij www.wlsinfo.nl

Erg informatief over alle Weight Loss Surgeries....

Er hangt ook een forum aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven