maansteen
zondag 28 mei 2017 om 14:06
Zwanger worden heeft weinig te maken met wel of niet in iets geloven hoor. Kom op zeg.daenerys79 schreef: ↑28-05-2017 13:42Ik heb ook een maansteen gedragen toen ik zwanger wilde worden. ik weet niet of het door de steen kwam maar ben wel snel zwanger geworden. Het is maar waar je in gelooft. ik snap dat het op veel mensen zweverig overkomt.
zondag 28 mei 2017 om 16:05
schijnt dat t werkt voor de vruchtbaarheid.
Heb veel gelezen dat de maansteen word gebruikt bij vrouwen die graag zwanger willen worden
zondag 28 mei 2017 om 16:08
kijk uit, beter leg je hem op nachtkastje. ik droeg ooit een maanstenen ring en wilde geen kinderen
kreeg er 11. pas toen viel het kwartje
zondag 28 mei 2017 om 16:11
Dat het wordt gebruikt betekent niet dat het ook helpt hèMaaikeapeldoorn schreef: ↑28-05-2017 16:05schijnt dat t werkt voor de vruchtbaarheid.
Heb veel gelezen dat de maansteen word gebruikt bij vrouwen die graag zwanger willen worden
zondag 28 mei 2017 om 16:12
Jij gelooft er dus niet in. dat is jou goed recht. waar heb ik het over ziektes en de rest van de medische wetenschap?permis schreef: ↑28-05-2017 13:48"Ik weet niet of het door de steen kwam" ?!?
Ben je serieus?
Natuurlijk draagt een steen niet bij aan bevruchting, heb je geen biologie gehad ofzo?
"Het is maar dat waar je in gelooft" is echt een superdomme opmerking in deze context.
Nee, bij zwangerschap en ziektes is het NIET 'waar je maar in gelooft'. Gewoon niet.
Vertel dat maar aan miljarden zieken, ongewenst kinderlozen, etc.:
Had je maar in een steentje moeten geloven.
En mijn kennis van de biologie is prima, de resultaten lopen hier rond.
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 28 mei 2017 om 16:17
nee, want TO wil een kind
Ik bedoel gewoon dat naast alle andere zaken die voor een zwangerschap van belang zijn zo'n steentje toch een onschuldige aanvulling is. Ik zeg niet dat doodzieke mensen beter een steen om hun nek kunnen hangen dan een dokter bezoeken.
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 28 mei 2017 om 16:23
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat een stuk steen de vruchtbaarheid van een vrouw vergroot.daenerys79 schreef: ↑28-05-2017 16:12Jij gelooft er dus niet in. dat is jou goed recht. waar heb ik het over ziektes en de rest van de medische wetenschap?
En mijn kennis van de biologie is prima, de resultaten lopen hier rond.
Dan kan je er wil in willen "geloven", maar van geloven in een steen, een stuk staal of weet ik veel, een tros bananen wordt je niet sneller zwanger. Als het op zwanger worden aankomt bestaat het placebo-effect nu eenmaal niet.
zondag 28 mei 2017 om 16:23
Na anderhalf jaar proberen zwanger te worden heb ik toen ook een maansteentje gekregen. Ik zou de volgende cyclus starten met iui, had de prikken zelfs al in huis en in deze cyclus raakte ik in verwachting
Ze zeggen dat het steentje los laat of dat de armband stuk gaat op het moment dat je zwanger bent. Bij mij is ook echt de steen van de ketting gevallen een paar dagen voordat ik ging testen.
Misschien toeval maar ik vind het wel leuk om erin te geloven
Ze zeggen dat het steentje los laat of dat de armband stuk gaat op het moment dat je zwanger bent. Bij mij is ook echt de steen van de ketting gevallen een paar dagen voordat ik ging testen.
Misschien toeval maar ik vind het wel leuk om erin te geloven
If you can dream it you can do it
zondag 28 mei 2017 om 16:55
zondag 28 mei 2017 om 17:01
Vaak als er iets aan de steen veranderd betekend dat dat het zijn werking gedaan heeft. Dat is naar mijn weten in ieder geval wanneer je de steen verliest of er een barst in komt o.i.d. Mogelijk zijn de steentjes verzadigt en moet je ze reinigen en opnieuw opladen. Ik vind het een fijne steen met een fijne energie en heb veel positieve ervaringen hierover gehoord. Succes met zwanger worden!
Life is always rocky when you're a gem.