Gezondheid alle pijlers

maansteen

28-05-2017 11:08 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik draag sinds kort een maansteen armband (wil graag zwanger worden)
nu zag ik vanochtend dat de steentjes wat verkleuren, ze lijken donkerder te worden.
wat kan dit betekenen?
Dat de maan ontploft is
Je weet dat sex hebben een betere methode is om zwanger te worden?
:fortune:

Het einde der tijden is nabij. Kan niet missen.
SilverShadow schreef:
28-05-2017 11:10
Dat de maan ontploft is
Wat een rare reactie zeg! Als je geem zinnige reactie kunt geven kan je beter niet reageren..
Maaikeapeldoorn schreef:
28-05-2017 11:15
Wat een rare reactie zeg! Als je geem zinnige reactie kunt geven kan je beter niet reageren..

Ja hoor. Overduidelijk zwanger.
Mijn nuchtere verstand zou zeggen: Het is heet, je zweet meer, dat zweet komt op die steen terecht en daardoor blijft er meer vuil aan die steen plakken zodat hij donkerder lijkt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Maaikeapeldoorn schreef:
28-05-2017 11:15
Lachen is zinnig. :hyper: Stress is niet vruchtbaarheidsbevorderend, weet ik.
Heb je hier wetenschappelijk bewijs voor? :)
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
SilverShadow schreef:
28-05-2017 11:10
Dat de maan ontploft is
:rofl:

Ik wilde zeggen: dat de steentjes vies zijn.
Volgens internet bevordert maansteen ook de intuïtie, dus wat zegt je gevoel erover?
violetskies schreef:
28-05-2017 11:39
Heb je hier wetenschappelijk bewijs voor? :)
Er is degelijke studie naar verricht. :proud:
TROUW: "Clowns helpen Israëlische vrouwen zwanger te worden. Clowns in ziekenhuizen zijn een bekend verschijnsel. Maar in Israël zijn nu al enige tijd clowns in en rond de operatiekamer en op de eerste hulp te vinden. Volgens de artsen werkt het, niet alleen bij kinderen."
https://www.trouw.nl/home/clowns-helpen ... ~a4ead1a3/

NU.nl/Wetenschap: "Stress vermindert vruchtbaarheid. AMSTERDAM – Stress verkleint de kans op zwangerschap met ongeveer 12 procent, zo is gebleken uit een studie van Oxford University en het Amerikaanse National Institutes of Health. Wetenschappers waarschuwen nu vooral oudere vrouwen met een kinderwens."
http://www.nu.nl/wetenschap/2310733/str ... heid-.html
8-)
Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij (pre) menstruele klachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping.

Wow! En dat allemaal in 1 steentje!

Hierdoor kan ik me niet meer voorstellen dat een verkleuring een eenvoudige verklaring heeft als 'ze zijn wat viezig' of 'het is warm, je hebt gezweet'.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Misschien heb je de steen te lang niet opgeladen? Was het de laatste tijd steeds bewolkt wanneer de maan (ongeveer) vol was?
Dat zal het zijn.
Dat er überhaupt nog mensen zijn met gezondheidsproblemen hè? Als je je eigen gewoon helemaal onder de brokken rots hangt word je 115.
Licht, temperatuur, parfum, kan van alles zijn.
Er wordt ook een boel synthetisch materiaal als edelsteen verkocht trouwens, of een natuurlijk materiaal wordt behandeld om op iets anders te lijken.
Succes met zwanger worden!
Lucylucille schreef:
28-05-2017 12:01
Dat er überhaupt nog mensen zijn met gezondheidsproblemen hè? Als je je eigen gewoon helemaal onder de brokken rots hangt word je 115.
Ja he, zo werkt dat niet he!

Dan kunnen de energieën van de verschillende stenen elkaar tegen gaan werken.
Plus dat je dan nauwelijks meer kunt bewegen. :rolling:
Ik vermoed dat de maansteen zich niet kan aarden
tonkje schreef:
28-05-2017 12:03
Ja he, zo werkt dat niet he!

Dan kunnen de energieën van de verschillende stenen elkaar tegen gaan werken.
Plus dat je dan nauwelijks meer kunt bewegen. :rolling:
En pijn in je spieren krijg door het gewicht.
Interessant hoor. Het klinkt wel heel letterlijk zeg, is de eerste keer dat ik het in verband met zwangerschap genoemd hoor.
Mensen zien in de maan heel veel vrouwelijke dingen, en de steen wordt al lang geassocieerd met de maan. Seleniet is ook zo vernoemd, en ik lees dat het ook in verband met zwangerschap gebruikt wordt.
Als de steen verkleurd doet hij zijn werk goed heb ik wel eens gehoord. je kunt hem reinigen onder stromend water en opladen door hem in het maanlicht te leggen. Draag je de stenen wel direct op je huid? dat werkt het beste.
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik heb ook een maansteen gedragen toen ik zwanger wilde worden. ik weet niet of het door de steen kwam maar ben wel snel zwanger geworden. Het is maar waar je in gelooft. ik snap dat het op veel mensen zweverig overkomt.
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
28-05-2017 13:39
Als de steen verkleurd doet hij zijn werk goed heb ik wel eens gehoord. je kunt hem reinigen onder stromend water en opladen door hem in het maanlicht te leggen. Draag je de stenen wel direct op je huid? dat werkt het beste.
ja het is een armband, dus zit flink dicht tegen de huid
daenerys79 schreef:
28-05-2017 13:42
Ik heb ook een maansteen gedragen toen ik zwanger wilde worden. ik weet niet of het door de steen kwam maar ben wel snel zwanger geworden. Het is maar waar je in gelooft. ik snap dat het op veel mensen zweverig overkomt.
"Ik weet niet of het door de steen kwam" ?!?
Ben je serieus?
Natuurlijk draagt een steen niet bij aan bevruchting, heb je geen biologie gehad ofzo?

"Het is maar dat waar je in gelooft" is echt een superdomme opmerking in deze context.
Nee, bij zwangerschap en ziektes is het NIET 'waar je maar in gelooft'. Gewoon niet.
Vertel dat maar aan miljarden zieken, ongewenst kinderlozen, etc.:
Had je maar in een steentje moeten geloven.
Maaikeapeldoorn schreef:
28-05-2017 11:08
ik draag sinds kort een maansteen armband (wil graag zwanger worden)
nu zag ik vanochtend dat de steentjes wat verkleuren, ze lijken donkerder te worden.
wat kan dit betekenen?
Klinkt als een mooi armband.
Ik denk dat het betekent dat de steentjes wat verkleuren! Dat gebeurt hè, met stenen en stof en hout enzo.

Vanwaar eigenlijk die volkomen irrelevante opmerking over dat je zwanger wilt worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven