Gezondheid alle pijlers

Manlief snurkt

22-11-2017 06:16 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Leden,

M'n vriend 24jr en ik bijna 29jr zijn nu z'n acht maanden samen en we gaan binnenkort samenwonen. 1 Dec al.
Nu heb ik een vraag, m'n vriend snurkt hele bossen omver. Aanstoten/wakker maken niks lijkt te helpen.
Hij heeft ook al plakkers voor op z'n neus geprobeerd maar ook dit werkt niet.
Zijn er nu nog andere oplossingen, ik zit nu noodgedwongen geergerd op de stoel in de woonkamer achter de laptop m'n uurtjes te verslijten. En hij is boos dat ik hem aldoor wakker maak, maar slaapt vervolgens door als of zijn neus bloed.
HELP
ik heb op maat gemaakte oordoppen..al jaren. Die laat ik maken bij een gehoorapparaten winkel. Ik kan er prima mee slapen
Felixpoes88 schreef:
22-11-2017 06:34
@ 1Aapje - Oordopjes is niks voor mij, ik werk in de zorg als slaapwacht en als ik ga wennen aan die oordopjes wordt ik niet meer wakker op m'n werk mocht er gebeld worden.
Ooit geprobeerd? Ik hoor man niet meer snurken maar hoor mijn zoontje of de wekker gewoon wel. Anders doe je 1 oordopje in en ga je op je zij liggen.
Dat zo'n jonge man zo snurkt is echt niet normaal hoor.
Heeft hij overgewicht? Ik zou hem naar de HA sturen.
1Aapje schreef:
22-11-2017 10:23
Ooit geprobeerd? Ik hoor man niet meer snurken maar hoor mijn zoontje of de wekker gewoon wel. Anders doe je 1 oordopje in en ga je op je zij liggen.
Ik ook. Heb ook twee jonge kinderen. Die hoor ik, en anders wordt mijn man daar wel wakker van. Is niet alleen mijn verantwoordelijkheid natuurlijk.
Overigens ook hier op maat gemaakte oordoppen. Die vallen nooit uit ‘s nachts, ik hoor de wekker en mijn kinderen, en ze zitten erg comfortabel.
Hier ook een snurkende man en ik word er helemaal gek van.
We hebben geen extra slaapkamer over, dus hij of ik kan nooit ergens anders gaan liggen.
Oordoppen werken voor geen meter bij mij.