Gezondheid alle pijlers

Mannen en de dokter.

13-09-2012 12:15 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar of is mijn vriend, die verder juist is van het zekere voor het onzekere, raar in deze?

Die wil dus niet naar de dokter voor iets waar hij geen last van heeft.

In deze situatie een stel moedervlekken op zijn rug die mij enige zorgen baren maar waar hij geen last van heeft dus.

Na veel stimuleren van mij was ik het zat heb ik hem recht in zijn gezicht gezegd dat zoiets wel eens kanker zou kunnen worden en heeft hij eindelijk toegezegd een afspraak te maken binnenkort.

Zijn redenen dus: dat is lastig, dan moet ik vrij nemen van mijn werk en ik heb er geen last van.

Ziet hij de ernst niet of overdrijf ik? Geen ruzies over trouwens. Gewoon gesprekken over gehad.
Vriend gaat ook nooit inderdaad. En maar zeiken dat hij 'zo'n last heeft." Maar er wat aan doen, nee, dan kan je niet meer zeuren he. Word er af en toe zooo moe van.
Update:

De nieuwste smoes (na vraag van mij wanneer hij ging bellen) is dat hij eerst een huisarts in zijn woonplaats wil vinden (zit nog steeds in de plaats van het ouderlijk huis, waar hij al ruim 5 jaar niet meer woont).

Laat ik nou toevallig zelf ook nog een nieuwe huisarts nodig hebben ivm recent samenwonen in zijn woonplaats. Kan ik die huisarts mooi vandaag nog voor ons uitzoeken.
Haha Ruza, wat bekend! Mijn man is ook vreselijk zielig als ie verkouden is (of denkt te worden) en als ie echt iets heeft dan heeft ie 100 smoezen om niet naar de dokter te gaan...

Wij gaan nu aan ivf beginnen en moesten vanmiddag voor een gesprek. Appeltje eitje dus.. Want dan draait het om de vrouw en blijft de man buiten schot. Als vrouw pomp je je hele lijf weken lang vol met hormonen (die dien je zelf dmv injecties toe) En om de zoveel dagen krijg je een inwendige echo. Als man moet je alleen een keer 'produceren', en ja... dat ligt bij de mannen heel gevoelig en daar zijn ze dan dagen zenuwachtig voor.

Vanmiddag stelde de arts voor dat er bij beide nog even wat buisjes bloed geprikt moesten worden (lees: voor de man 1 en voor de vrouw 4!) Mijn man werd acuut zenuwachtig en trok al helemaal wit weg. Samen met de verpleegkundige heb ik daar best wat lol om gehad (zij zag dat hij niet echt op z'n gemak zat en begon over 'ga maar alvast liggen, moet ik een glaasje water halen')

Wat hebben die mannen toch?! Het is echt maar goed dat zij geen kinderen hoeven te krijgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven