Gezondheid alle pijlers

Masthepathie

21-06-2021 13:33 7 berichten
Hebben hier mensen ervaring mee? En wat zijn je klachten?
Ik heb het in 1 borst. Fybraonomen en sinds een dik half jaar jeuk in borst. Pijn voor menstruatie
Alle reacties Link kopieren
Ja hier. Ook in één borst. Meestal pijn bovenin richting buiten zijkant. Bij mij zijn het hevige steken. Overigens hier niet cyclusgerelateerd. En voelen doe ik niet eens meer. Er zitten zo veel gekke knobbeltjes. Bij ons zit het in de familie.
Bij mij zit het in de familie. Ik heb er zelf geen last van ( in de zin dat ik het niet heb)

Mijn twee zussen en moeder wel. Het is meerdere malen gecontroleerd bij hun. Maar het is altijd oke. Een zus heeft borstkanker gehad , maar het rare was dat daar dus niets voelbaar was en het gebeurde in de borst zonder masthepathie
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook mastopathie. Al heel lang en ook heel hevig soms, meestal niet-cyclisch en soms dagenlang dikke pijnlijke borsten die halve cup groter zijn. In mijn familie komt veel borstkanker voor dus dat zijn altijd extra zware weken omdat je soms toch bang bent dat het iets anders is wat ik je borst zit.
Ik gebruik op advies van arts sinds een paar maanden teunisbloemolie-capsules en sindsdien is het echt stukken beter, bijna geen last meer gehad. Misschien werkt het ook voor jou?
Ik ga het eens proberen.moet voor de zekerheid nog wel een echo. De pijn voelt bij mij nog mee. Maar die jeuk vind ik vervelend.daar lees je niet heel veel over
Alle reacties Link kopieren
Nee jeuk heb ik eigenlijk ook nog nooit gehad.. wel dat het heel warm aanvoelt.. en die pijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer heb je de echo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven