medicijn vraagje..
maandag 14 juni 2010 om 10:25
maandag 14 juni 2010 om 10:28
maandag 14 juni 2010 om 10:38
Ik slik het al 3 jaar tegen paniekaanvallen, omdat ik geen anti depressiva verdragen kan.
Ik heb zelf nooit last van bijwerkingen gehad. Mensen die ik ken die het ook gebruikten waren wel vaak moe, maar verder geen klachten.
Pas er wel mee op, ik ben er inmiddels afhankelijk van. (ligt eraan waarvoor en hoelang je het krijgt)
Zodanig afhankelijk dat de arts zich afvraagt of ik er ooit helemaal vanaf kom. En ondanks dat ik vrijwillig weer aan de andere medicatie ben met alle nare bijwerkingen kom ik er nog steeds niet vanaf.
Kortom: bij mij geen bijwerkingen, maar niet te lang gebruiken!
Ik heb zelf nooit last van bijwerkingen gehad. Mensen die ik ken die het ook gebruikten waren wel vaak moe, maar verder geen klachten.
Pas er wel mee op, ik ben er inmiddels afhankelijk van. (ligt eraan waarvoor en hoelang je het krijgt)
Zodanig afhankelijk dat de arts zich afvraagt of ik er ooit helemaal vanaf kom. En ondanks dat ik vrijwillig weer aan de andere medicatie ben met alle nare bijwerkingen kom ik er nog steeds niet vanaf.
Kortom: bij mij geen bijwerkingen, maar niet te lang gebruiken!
maandag 14 juni 2010 om 11:03
quote:Dordtenaar79 schreef op 14 juni 2010 @ 10:38:
Ik slik het al 3 jaar tegen paniekaanvallen, omdat ik geen anti depressiva verdragen kan.
Kortom: bij mij geen bijwerkingen, maar niet te lang gebruiken!bedankt voor je tips!
Kortom: bij mij geen bijwerkingen, maar niet te lang gebruiken!bedankt voor je tips!
maandag 14 juni 2010 om 11:12
Ik gebruik het af en toe voor zo nodig. Bij escalerende situaties (paniek, angst, zelfdestructieve neigingen) of bij slaapproblemen. Het ontspant de spieren en kalmeert wat. Niet gaan rijden tot 8 uur na het slikken van de oxazepam. Is gevaarlijk. Bij regelmatig gebruik is het inderderdaad zo dat je lichaam eraan went. Je hebt dan steeds meer nodig om hetzelfde effect te hebben. Heb het in slechte tijden wel dagelijks gebruikt. Nu niet meer nodig en slik gem. 1x 2weken een oxazepammetje ofzo. Verder weinig bijwerkingen bij mij. Maar idd. even bij de apotheek om de bijsluiter vragen of op internet de bijsluiter opzoeken. Daar staan alle mogelijke bijwerkingen in.
Wel benieuwd waarom je ernaar vraagt. Heb je bijwerkingen? Ben je bang voor bijwerkingen?
Wel benieuwd waarom je ernaar vraagt. Heb je bijwerkingen? Ben je bang voor bijwerkingen?