Gezondheid alle pijlers

medicijn vraagje..

14-06-2010 10:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
kort maar belangrijke vraag:

wie heeft er ervaring met oxazepam??

Wat zijn de bijwerkingen ervan??

Bedankt..
kijk even op

www.apotheek.nl,

Kan je alles hierover vinden.
Nee echt?
Waarom wil je dit weten?

Je kunt eens op apotheek.nl kijken. Daar kun je alles over ieder medicijn vinden.
http://www.dokterdokter.n ... jwerkingen-van-dit-middel

klik!
Ik slik het al 3 jaar tegen paniekaanvallen, omdat ik geen anti depressiva verdragen kan.

Ik heb zelf nooit last van bijwerkingen gehad. Mensen die ik ken die het ook gebruikten waren wel vaak moe, maar verder geen klachten.

Pas er wel mee op, ik ben er inmiddels afhankelijk van. (ligt eraan waarvoor en hoelang je het krijgt)

Zodanig afhankelijk dat de arts zich afvraagt of ik er ooit helemaal vanaf kom. En ondanks dat ik vrijwillig weer aan de andere medicatie ben met alle nare bijwerkingen kom ik er nog steeds niet vanaf.

Kortom: bij mij geen bijwerkingen, maar niet te lang gebruiken!
Kan je dat sowieso ook niet beter aan de dokter vragen die je het medicijn wil voorschrijven?
quote:Dordtenaar79 schreef op 14 juni 2010 @ 10:38:

Ik slik het al 3 jaar tegen paniekaanvallen, omdat ik geen anti depressiva verdragen kan.

Ik heb zelf nooit last van bijwerkingen gehad. Mensen die ik ken die het ook gebruikten waren wel vaak moe, maar verder geen klachten.

Pas er wel mee op, ik ben er inmiddels afhankelijk van. (ligt eraan waarvoor en hoelang je het krijgt)

Zodanig afhankelijk dat de arts zich afvraagt of ik er ooit helemaal vanaf kom. En ondanks dat ik vrijwillig weer aan de andere medicatie ben met alle nare bijwerkingen kom ik er nog steeds niet vanaf.

Kortom: bij mij geen bijwerkingen, maar niet te lang gebruiken!bedankt voor je tips!
bijwerkingen zijn voor iedereen anders, ook al lees je t in de folder. Dan nog word je niet altijd wijzer.

T heeft maken met dosis en je gesteldheid.
once upon a time called.....right now
Ik gebruik het af en toe voor zo nodig. Bij escalerende situaties (paniek, angst, zelfdestructieve neigingen) of bij slaapproblemen. Het ontspant de spieren en kalmeert wat. Niet gaan rijden tot 8 uur na het slikken van de oxazepam. Is gevaarlijk. Bij regelmatig gebruik is het inderderdaad zo dat je lichaam eraan went. Je hebt dan steeds meer nodig om hetzelfde effect te hebben. Heb het in slechte tijden wel dagelijks gebruikt. Nu niet meer nodig en slik gem. 1x 2weken een oxazepammetje ofzo. Verder weinig bijwerkingen bij mij. Maar idd. even bij de apotheek om de bijsluiter vragen of op internet de bijsluiter opzoeken. Daar staan alle mogelijke bijwerkingen in.

Wel benieuwd waarom je ernaar vraagt. Heb je bijwerkingen? Ben je bang voor bijwerkingen?
Als je het kunt vermijden, niet aan beginnen.

Zo verslavend als wat.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Bespreek dit met je dokter, dat is het beste advies wat je hier kunt krijgen.
quote:ttsss schreef op 14 juni 2010 @ 10:21:

kort maar belangrijke vraag:

wie heeft er ervaring met oxazepam??

Wat zijn de bijwerkingen ervan??

Bedankt..

Je wordt er suf van en het is hartstikke verslavend.

Meer informatie heeft de arts of apotheek voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven